TLV Noir
מיכל שר / צילום: איל יצהר

מיכל שר

DJ ומפיקת מוזיקה | "בשביל ה-10% האלו אני חיה"

מיכל שר / צילום: איל יצהר

ריגוש

"החוויה של לתקלט היא חוויה רגשית. גם היום, אחרי כל כך הרבה שנים, לפני תקלוט אני לוקחת רסקיו. לא אלכוהול, לא סמים, רק רסקיו. לנגן במסיבה זה כמו משחק טניס, המשתנים אחרים בכל פעם - הרוח, המגרש, הכדור. זה אף פעם לא יהיה אותו הדבר. את יכולה לנסות לתכנן, אבל המשחק האמיתי הוא לקרוא את האנרגיה של האנשים בלייב. האחריות שלי היא להוציא כל אדם שמגיע למסיבה במצב טוב יותר משנכנס. ממש כמו טיפול".

ייחוד

"היצירתיות שיוצאת מאנשים בלילה היא מרתקת, אנרגיה שלא יוצאת ביום. הגבולות פלואידים, ברור שיש בזה גם חסרונות, אבל להוציא מאנשים רגשות זו זכות, בעיקר כשאני מנגנת דברים שהפקתי".

ישראל

"חיי הלילה בארץ הם הכי טובים בעולם. נקודה. הקלאבים כאן הכי מוקפדים, הדיג'יי ברמה בינלאומית, הווייב, האנשים. אגב, בכל פעם שאני מנגנת באיביזה או בגרמניה יצירה ישראלית, שממש חשוב לי לנגן, אני רואה איך אנשים מתרגשים ואני נפעמת. מוזיקה היא גשר".

ריגוש בעידן החדש

"כל העולם היום מהיר יותר ואינטסט יותר - אני משתדלת להישאר אולד סקול בטכניקת התקלוט שלי. זה אומר לכבד טיונים ולא להעביר אותם אחרי 30 שניות, לנגן גרסאות מקור ולא רק רמיקסים וכו', ולהתחדש בדברים אחרים, כמו הבחירה עצמה של המוזיקה. אני חושבת שזה נוגע לכל התחומים וצריך לשמור על איזון פנימי. מבחינתי כל תקלוט הוא חוויה אדירה. אני רוקדת בעמדה, אני הכי בעניין, וזה סוחף את האנשים להתרגש יחד איתי. בשנים האחרונות יש מודעות גדולה יותר למרחב מוגן ובטוח, ועדיין יש במה להשתפר, להיות אקסטרה רגישים, לבוא לשמוח, אבל בלי שזה יפגע באף אחד סביבנו".

לא נרדמת תל אביב

"אני לא חיית לילה. אני אוהבת אנשים יצירתיים שהאנרגיה שלהם טובה, אני רוצה שיבואו למסיבות כי בא לרקוד, לא כי חייבים לצאת, לא כי מפחדים לפספס משהו. ממש ככלי טיפולי, לצאת מהבית ולתת למוזיקה לעשות טוב לנפש. ואני עושה את זה גם בעצמי. כשהכלבה שלי מתה, או כשעברתי פרידה קשה, עליתי לעמדה, עברתי לטייס אוטומטי ויצאתי מהערב בהרגשה פי אלף יותר טובה משנכנסתי".

סמים בעיר

"סמים הם לא משהו חדש, וכנראה שזה פותח את התודעה, אבל רק אם זה נעשה בהסכמה ובטוב. באופן אישי אני מתרגשת רק מהמוזיקה ואני ‘על' מים מינרליים בלבד".

נקודת קיצון

"90% מהדברים בחיים שלנו הם אחלה, 10% הם מיינד בלואינג. בשביל ה-10% האלה אני חיה. היה לי לא מזמן רגע כזה כשניגנתי באומן. כל כך מזוקק, הכימיה של האנשים ואיך שהם רקדו, כאילו אף אחד לא מסתכל. ופתאום אני קולטת כמה טוב אני עושה להם, הביחד הזה מחבר, וזה מרומם את הנפש. לתת לאנשים לשעה-שעתיים-עשר - יקום מקביל. חיי הלילה זה יקום מקביל מדהים".

תל אביב נואר | כל הזכויות שמורות לגלובס 2018