TLV Noir
קרול צבי / צילום: איל יצהר

קרול צבי

מבעלי בר הגאולה | "קרצוף לנשמה"

קרול צבי / צילום: איל יצהר

ריגוש

"המחשבות שעולות בלילה, הרעיונות, זה ממש כמו קסם. העבודה שלי היא נטו שמחה. למשל, השבוע הגיעה קבוצה של סרבים לבר, והביאה אנרגיה של שמחה טהורה ואני נסחפתי איתם. הם שרו ורקדו, וזה מבחינתי כמו קרצוף לנשמה. לפני שבוע ישב על הבר זוג מחו"ל, הם שתו וסיפרו שהם רוצים להתחתן. ניסינו להזרים אותם להתחתן בבר תוך כמה ימים, במהלך החופשה שלהם. התחלתי לחפש רב רפורמי. אלה הדברים שקורים בלילה".

ייחוד

"אני עובדת בחיי הלילה, עובדת בלבלות, הרבה יותר מרגש מללכת לעבוד במשרד. העבודה שלי מגניבה, אני יוצאת בתשע בערב ואני מתלבשת לעבודה כמו לבילוי. עקבים, איפור, שזה כבר מרגש אותי, המוזיקה לפנים ואני מאתגרת את הדיג’ייז אצלנו לדברים חדשים. העבודה שלי היא להתרגש ממוזיקה. לשתות. בלילה נוצרים בין האנשים קשרים אמיצים, יש הרבה מגע - מתחבקים, מתנשקים. לא נראה לי שבעבודה אחרת באים ודופקים בוסות. המגע הפיזי מקרב ומרגש, וגם כמובן כששותים, נהיים חרמנים. יש הרבה סקס בלילה. יש לנו הנדי מן שיודע שבאופן קבוע בימי ראשון הוא מגיע לתקן את השירותים אחרי כמויות הסקס שהיו כאן בסופ"ש".

רגע שיא

"הכרתי את בעלי לשעבר בבר, זה שיא בעיניי, חמישה זוגות שהכירו בבר התחתנו. קורים פה גם דברים פחות נעימים וגם איתם צריך להתמודד, ישב פה מישהו שהתחיל לשלוח ידיים לבחורות, ראיתי בחיי גברים שהופכים לאלימים מהשתייה ומהסמים".

תיירים

"התיירים באים להתפרע, הם שותים מלא, הם לא צריכים לקום. הם באים באנרגיה סוחפת, ומצד שני הקהל הישראלי, ובעיקר התל אביבי, הם בליינים מדופלמים. יודעים בדיוק מה ואיך הם אוהבים לשתות ואיך לבלות, ואני נהנית לעבוד איתם".

הצד האפל

"הלילה טומן בחובו המון שחרור, אבל יש כאלה שזה מוציא מהם אלימות. בלילה אנשים מאוד מיניים, ותמיד לקחו את זה רחוק. היום אנשים בעיר צורכים יותר סמים, אבל הכול הופך לקיצוני יותר בשנים האחרונות - עוברים בין שישה מקומות באותו הערב, שותים יותר, והריגוש הופך קשה יותר. קשה להתרגש בעידן שאתה משיג זיון בלחיצת כפתור. קשה לרגש אותי ואת הקהל התל אביבי עוד יותר, ואני יוצאת מגדרי כדי להביא לקהל שלי דברים מגניבים".

לקוחות

"עם לקוח אחד התחתנתי, ואחד אחר נהפך לשותף שלי בבר. כל העובדות שלי נהפכו למשפחה, כשאחותי נפטרה הן תפעלו לי את החיים גם בבית וגם בעסק".

רוסקי מיול של בר הגאולה

60 מיליליטר רוסקי סטנדרט וודקה
20 מיליליטר מי סוכר
30 מיליליטר מיץ לימון
דש ביטר אנגוסטורה
סגירה בג'ינגר ביר

מוזגים את כל המרכיבים לכוס נחושת עם קרח, מערבבים ומוסיפים נענע וחתיכת לימון.

תל אביב נואר | כל הזכויות שמורות לגלובס 2018