TLV Noir
נרקיס טפלר / צילום: איל יצהר

נרקיס טפלר

DJ | "רוקדים ולא שומעים את האזעקה"

נרקיס טפלר / צילום: איל יצהר

הריגוש בחיי הלילה

"יש בלילה הזדמנות שאין ביום, תקווה שמשהו יקרה. וגם השחרור מרגש מאוד. אותי תמיד מרגשים אותם דברים; אנשים, מוזיקה טובה, סאונד טוב. אנשים מגיעים ללילה כדי ליהנות, אני באה לעבוד, והעבודה שלי צריכה לספק את האנשים האלה. מה יכול להיות יותר טוב מזה?".

ייחוד

"חיי הלילה בתל אביב משתפרים כל הזמן, מקומות נפתחים, אנשים מבלים ימים שלמים, זה לא תמיד היה ככה. אנשים שמובילים את הלילה כאן מטיילים בעולם, סופגים תרבויות, חווים חוויות שהם רוצים להביא לפה. אני חושבת שהצלחנו להשיג את זה לאחרונה. אני זוכה לראות את ישראל מתפתחת מבחינת חיי לילה - אפילו בחיפה קורים דברים. אני מתקלטת שם פעמיים בחודש, ותמיד מדהים אותי לראות כמה אפשרי לעשות דברים גדולים בזמן הנכון ועם המון תשוקה ואמונה. ועל זה הרי מתבסס הלילה מבחינתי. המון המון תשוקה".

תיירים

"יש תיירים שמרגישים פה בבית, כי זה מאוד דומה למה שהם מכירים. אני גאה במה שיש לי להראות לתיירים. לאורך כל השבוע כמעט, בעיר כל כך קטנה, יש לאן לצאת ומסיבות שלא נגמרות עד שתחליט בעצמך. זה מדהים".

סמים בעיר

"תמיד יש, וזה חלק מחיי הלילה. אנשים מבוגרים שיודעים איך לצרוך את הסמים שלהם זה דבר חשוב. בפסטיבלים מסוימים בחול יש עמדות שניתן לבדוק את הרכיבים של הסמים כדי לוודא שמה שרכשת זה מה שהתכוונת לרכוש. לצערי, לא נראה לי שנגיע למצב הזה אי פעם בארץ".

ישראלים

"אני מאמינה שהקהל הישראלי מפותח ומבין, בטח שהרבה יותר מפעם. מועדונים שהקפידו, ועדיין מקפידים, להביא שמות מיוחדים ומעניינים, יוצרות ודיג’איות מחו"ל, תרמו לזה מאוד. הברפקסט, הבלוק, הישראלים זקוקים להתפרקות, אני חושבת שגם הישראלים שבברלין מופרעים במיוחד. בזמן המלחמה האחרונה בעזה היינו עושים מסיבות ולא שומעים את האזעקה ורוקדים, אני חושבת שיש צורך יותר חזק להתקרחן כשיש איום קבוע ופחד מסוים. כן. הערך של הרגע עצמו נעשה יותר משמעותי, כנראה, כשזה ככה".

אנשי עסקים

"זה נורא תלוי באישיות, לפי דעתי. אנשים מבוגרים בחרו לחיות בצורה כלשהי, אני מאמינה שכל אחד עושה את הבחירות שמתאימות לו. כולם קצת מאבדים גבולות מדי פעם, כל עוד אף אחד לא נפגע או פוגע, הכול בסדר".

מונוגמיה וחיות לילה

"אנשים שעובדים במשרד לא מאיימים על המונוגמיה? לצאת מהבית מאיים על התא הזוגי, ואפילו לשבת מול הלפטופ. אלכוהול זה לא באמת תירוץ לבגידות, בעיניי. אישית אני די בעד חצי מונוגמיה, לסגור את היחסים בהתחלה, ואז, אחרי שיש ביטחון ואוהבים באופן עמוק, אפשר לפתוח בגבולות שנכונים לבנות הזוג. לא עם כל בת זוג אפשר לפתוח יחסים, וזה בסדר. באופן כללי נראה לי שאנשים צריכים להיות פחות קנאים ולתת לעצמם מדי פעם לדפוק צרפתית ספונטנית עם מישהו מתוך יצר פרוע ואהבה שנמצאת ברגע מסוים. אף אחד לא ימות מזה".

תל אביב נואר | כל הזכויות שמורות לגלובס 2018