x

שיתוף הפרויקט

סגור
46

נילי צור

מנכ”לית ויסוצקי

נילי צור / צילום: יונתן בלום

51 | נשואה ואם לארבעה | תואר ראשון בכלכלה, תואר שני בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב

51 | נשואה ואם לארבעה | תואר ראשון בכלכלה, תואר שני בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב

נימוקים לבחירה

השנה מונתה לעמוד בראש חברת התה הוותיקה, הכוללת גם את חברת לחמי, ושהיקף פעילותה כ-350 מיליון שקל. הובילה את מעבר שלושת מפעלי ויסוצקי לקריה אחת, והקימה חברת יבוא (כחלק מהקבוצה) למותגים מהעולם

הקושי הגדול שלי השנה. "המעבר הלא טריוויאלי והלא מתוכנן שעשיתי מאסם לויסוצקי. בכלל לא תכננתי ללכת לחברה כזו גדולה ומשמעותית, ואחרי 15 שנים בתאגיד שבו ניהלתי מהלכים מאוד גדולים, אמרתי שאעשה לביתי, אנוח ואטייל בעולם. אפילו התחלתי להשקיע בסטארט-אפים, תחום שאני מאוד אוהבת. אבל לא הייתי נעולה, וכשאתה פתוח, העולם מפתיע, ולטובה. פגשתי את שלום (זיידלר, בעלי ויסוצקי) והשאר היסטוריה.

"זה לא פשוט לנחות במקום חדש. עשיתי שינוי שבעבורי הוא קפיצת מדרגה משמעותית, שבאה עם המון אחריות. מילדות הייתי אדם שלוקח אחריות ומעמיס על כתפיו יותר ממה שמצפים ממנו, אז האזור הזה מאוד נוח לי".

כלי ניהולי שעבד בשבילי. "בשנות ה-20 שלי עבדתי בגיתם, ועברנו שם הכשרה למנהלים. בקורס דובר על השילוש: יחסי אנוש, תוצאות ותהליכים. אני תמיד הייתי עבד רק לתוצאות, הן היו הכוח המניע שלי, והמשוואה הזו פקחה את עיניי. אימצתי את זה כבר אז, והעצה הזו משרתת אותי עד היום. תוצאות טובות לאורך זמן משיגים כשמצליחים לייצר שותפות אמיתית ויחסי אנוש טובים עם האנשים שעובדים איתך, וכשפועלים על פי תהליכים מסודרים שמייעלים את העבודה".

הצג עוד...
לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2019? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?