x

שיתוף הפרויקט

סגור
35

אתי רוטר

מנכ"לית משותפת בקסטרו

אתי רוטר / צילום: איליה מלניקוב

60 | נשואה ואם לשלושה | תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת ת”א ותואר שני בניהול מאוניברסיטת ת”א ואוניברסיטת נורתווסטרן

60 | נשואה ואם לשלושה | תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת ת”א ותואר שני בניהול מאוניברסיטת ת”א ואוניברסיטת נורתווסטרן

נימוקים לבחירה

עומדת בראש קבוצת אופנה השנייה בגודלה בישראל, המונה כיום כ-440 סניפים, ותחת אחריותה כ-5,700 עובדים. ההכנסות ב-2017 עמדו על כ-1.8 מיליארד שקל. השנה הובילה מיזוג עם קבוצת הודיס, וכעת מחזיקה בשבעה מותגים: קסטרו, איב רושה, הודיס, טופ טן, קרולינה למקה, אקססורייז ואורבניקה

השווי החדש: מעל מיליארד שקל | שני מוזס

זו הייתה שנה עסקית מוצלחת עבור הקבוצה שמובילים אתי וגבי רוטר. ביוני האחרון היא ביצעה את אחת מעסקאות הענק בשוק האופנה הישראלי, עם רכישת קבוצת הודיס בעסקה של החלפת מניות, ששווייה נאמד בכ-300 מיליון שקל. במסגרת העסקה דוללו אחזקותיה של משפחת קסטרו-רוטר בקבוצה מכ-70% לכ-45%.

לפי עבודה כלכלית שבוצעה לטובת העסקה, השווי המאוחד של הקבוצה החדשה מוערך ב-1.1 מיליארד שקל. מחזור המכירות של קסטרו-הודיס המאוחדת עמד על כ-1.8 מיליארד שקל ב-2017. הקבוצה החדשה והמשותפת גם פועלת להתרחבות בחו"ל, כשאחד המותגים המובילים שלה - קרולינה למקה, שכבר פתח מספר חנויות בספרד ובאנגליה - עושה את דרכו לארה"ב.

ואולם, בצד ההצלחות, הייתה זו שנה מורכבת ברמה האישית - אהרון קסטרו, אביה של רוטר, ומי שייסד יחד עם אמה את החברה, הלך לעולמו בספטמבר 2017. רוטר נולדה לתוך החברה והחלה את דרכה המקצועית בקסטרו ב-1978.

הצג עוד...
לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2019? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?