x

שיתוף הפרויקט

סגור
19

ח"כ מירי רגב

שרת התרבות והספורט

מירי רגב / צילום: רמי זרנגר

53 | נשואה ואם לשלושה | תואר ראשון בחינוך בלתי פורמלי מבית ברל, ותואר שני במינהל עסקים מהמכללה למינהל

53 | נשואה ואם לשלושה | תואר ראשון בחינוך בלתי פורמלי מבית ברל, ותואר שני במינהל עסקים מהמכללה למינהל

נימוקים לבחירה

הפוליטיקאית הבכירה והבולטת ביותר בליכוד. עומדת בראש משרד שתקציבו מעל מיליארד שקל. השנה הגדילה את תקציב הספורט ב־30%, והובילה את אירועי ה־70 למדינה

בשביל המתפקדים | טל שניידר

זו הייתה שנת מפנה עבור שרת התרבות של ישראל. מירי רגב אמרה השנה בגלוי את מה שהיה ידוע לרבים משיחות רקע: שהיא רואה את עצמה מתאימה לראשות ממשלה ותתמודד על הנהגת הליכוד כאשר תסתיים תקופת נתניהו. כמו בכירים אחרים במפלגה, ההצהרה הזו אינה בת מימוש בזמן הקרוב, אך רגב בחרה להודיע זאת, ולו כדי שבהתמודדות הקרובה בפריימריז של מפלגת הליכוד היא תגיע למקום גבוה ביותר, ולפחות תנסה לעבור את השרים ישראל כ"ץ וגלעד ארדן ואת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

לשם כך, רגב הפכה למקורבת מאוד לבלפור, ולחברה אישית של אשת ראש הממשלה - עניין הידוע ככרטיס כניסה למעמד ציבורי רם - והובילה קמפיין פוליטי אגרסיבי נגד אדלשטיין. אין ספק שהיא נהנית מקרבות תקשורתיים קטנוניים, המעניקים לה כותרות וזמן מסך, וכמעט תמיד מתנהלים סביב נושאים לאומיים - טקסים, דקות נאומים, הדלקת משואות, וסדרי הושבת אורחי כבוד ליד ומאחורי ראש הממשלה.

האם העם הישראלי מתרשם ממלאכת השיווק הפוליטית שלה? זה חשוב פחות מאשר מה חושבים 100 אלף מתפקדי התנועה, שמחליטים על דירוג רשימת הליכוד לכנסת הבאה. השנה סדר היום של רגב, כשרת התרבות, צומצם וכונס לתוך הצרכים, החלומות והשאיפות של אותם 100 אלף, ונראה שהיא מנהלת את היעדים של משרדה באופן ממוקד, כדי להרשים בעיקר אותם.

לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2019? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?