x

שיתוף הפרויקט

סגור
18

אודליה כהן

מייסדת-שותפה, Robin

אודליה כהן / צילום: ענבל מרמרי

תחום: פנסיה וביטוח / פיתוח: אפליקציית מובייל לניהול חשבון הפנסיה / הקמה: 2015 / גיוס: כ–3 מיליון דולר / גיל: 40

תחום: פנסיה וביטוח / פיתוח: אפליקציית מובייל לניהול חשבון הפנסיה / הקמה: 2015 / גיוס: כ–3 מיליון דולר / גיל: 40

להקים סטארט–אפ. "ניהלתי את השוק הפרטי בבטרפלייס ואת הדיגיטל בפתאל, והייתי מרקום בקיה. אחרי שבטרפלייס התפזרה יצאתי לשנת עצמאות, ואז נולד הרעיון עם יוסי ירקוני, המייסד של רובין".

לנהל את הלחץ. "אני לא מצטיינת בניהול לחצים או בהתמודדות איתם. יש בי מבער פנימי, ואני מצויה בלחץ תמידי לייצר עוד, לשפר עוד, להתפתח. הרגעים שהגעתי לסף התמוטטות הם הרגעים שהביאו אותי להיעזר בגורמים חיצוניים, כדי לנסות לשמור על השפיות - יוגה, טיפול פעם בשבוע, ולנסוע ללמוד טיפול במגע אצל אבי גרינברג".

הרגל שעובד בשבילי. "אינסוף פתקים בטלפון. יש לי פתק לכל אדם, כדי שלא אשכח את שלל המשימות שהמוח שלי מייצר. בנוסף, כל הפעילות מתנהלת סביב שולחן עגול - חיבור היכולות של המייסדים והמנהלים באופן ישיר ובלתי אמצעי הביא לפתרון בעיות ופיצוח מכשולים. בגלל שצמחנו אנחנו עוברים למשרדים חדשים בקרוב, והשולחן העגול הוא הבסיס לתכנון המרחב כולו. השקיפות והפתיחות הפיזיים הם שני ערכים מובילים אצלנו - כאן מקשקשים על כל החלונות, הקירות וכל מה שאפשר".

עצה ליזמית מתחילה. "כשכירה, את נדרשת להתאמות, מתוקף הצורך לשרוד. כיזמית, אין לך זכות קיום אם את לא מייצרת משהו שאין. כך שיותר מהכול, נדרש ממך להיות מי שאת עד הסוף".