x

שיתוף הפרויקט

סגור
17

ניצן כהן ארזי

מייסדת-שותפה, Jolt

ניצן ארזי / צילום: ענבל מרמרי

תחום: חינוך / הפיתוח: מתחמי לימוד מתקדמים / הקמה: 2015 / גיוס: כ–10 מיליון דולר / גיל: 31

תחום: חינוך / הפיתוח: מתחמי לימוד מתקדמים / הקמה: 2015 / גיוס: כ–10 מיליון דולר / גיל: 31

להקים סטארט–אפ. "במשך הרבה זמן הייתי בצד של קרנות הון סיכון. עבדתי בזרוע ההשקעות של דויטשה טלקום, חייתי על קו ברלין–תל אביב וחיפשתי הזדמנויות עבור הקרן. גם בשנתיים שהייתי מנהלת הג’נקשן, החממה הטכנולוגית של קרן ג’נסיס פרטנרס בישראל, יצא לי לראות מקרוב פעילות של סטארט–אפים, ותמיד שאלו אותי ‘מתי תורך?’.

"נכון שלפעמים את אוכלת במסעדה ומתלהבת מהאוכל, ואז נכנסת למטבח וקצת עובר לך התיאבון? אז ככה זה סטארט–אפים. זה מרגיש נורא זוהר מבחוץ, אבל זה מורכב ומאתגר ביומיום. אז העבודה מקרוב לא עשתה לי חשק, ולא חיפשתי להקים משהו. אבל כשרועי דויטש סיפר לי על הרעיון שהיום הוא ג’ולט, הניצוץ היה מיידי. כל כך אהבתי את זה, שישר התחלתי לעזור לו ולחבר אותו לאנשים.

"אחרי תקופה שבה הייתי ממש בתוך העשייה, היה הגיוני לבחון את ההצטרפות שלי לסטארט–אפ. באותו זמן קרנות הציעו לי לעבוד אצלן, אבל ההחלטה הייתה מהבטן. שום דבר אחר לא ריגש אותי ככה.

"ג’ולט התקבל לאקסלרטור בסיליקון ואלי. גרנו ארבעה חודשים יחד, בבית ענק עם עוד חמישה סטארט–אפים ישראליים. התקופה הזאת גורמת לך להבין אם אלה באמת האנשים שאיתם אתה רוצה לצאת לדרך כל כך אינטנסיבית. הבנתי שזה הגורל. אנחנו דור של FOMO, ולפני ג’ולט הייתי פוגשת אנשים וחושבת ‘וואו, אני רוצה את העבודה שלהם’. זה לא קרה לי כבר שלוש שנים, מה שאומר הרבה על המקום שבו אני נמצאת".

הצג עוד...