x

שיתוף הפרויקט

סגור

תחום: בריאות דיגיטלית / הפיתוח: יישום שיטות טכנולוגיות ומתודולוגיות מעולם המודיעין בעולם הרפואה המותאמת אישית / הקמה: 2016 / גיוס: מיליון דולר / גיל: 30

תחום: בריאות דיגיטלית / הפיתוח: יישום שיטות טכנולוגיות ומתודולוגיות מעולם המודיעין בעולם הרפואה המותאמת אישית / הקמה: 2016 / גיוס: מיליון דולר / גיל: 30

הסטארט–אפ. "אנחנו מצמידים חוקר אישי לכל חולה אחרי דיאגנוזה קשה, כלומר מחלה מורכבת. זה בעצם חוקר פרטי שהמטרה שלו להפוך כל אבן בעולם ולהנגיש למטופל שלו כל פיסת מידע שהוא צריך לדעת על הטיפול והרופא הכי מתאימים.
"החוקר משתמש בטכנולוגיות שלנו שמגיעות מעולם המודיעין הביטחוני, ושמאפשרות איסוף וניתוח כמויות מאוד גדולות של מידע רפואי מכל מיני מקורות ושפות וממטופלים דומים. אנחנו גם מסתכלים על מקום מגורים, גנטיקה והיסטוריה רפואית. שילוב של מגע אדם וטכנולוגיה".

להקים סטארט–אפ. "מבחינת קריירה הייתי על גג העולם בגיל 28. השגתי את כל מה שרציתי, הייתי נציגה בארץ של חברה בינלאומית גדולה, ועבדתי עם חברות שעוסקות באיתור פשעים, התממשקות לעיר חכמה, ניתוח ואיסוף כמויות של מידע בשביל הביטחון.

"ואז נחשפתי למקרה רפואי של בחור בשם אורן, שסבל מסרטן בגזע המוח והרופאים נתנו לו ימים ספורים לחיות. ראיתי את חוסר האונים של המשפחה מול המידע הרפואי. למרות שהם טופלו אצל רופא מוביל בתחומו וישבו שעות מול גוגל, הם היו בבעיה. אנחנו יודעים שכמויות המידע הרפואי מכפילות את עצמן כל הזמן, ואין אף אדם שיכול לקלוט, לאסוף ולנתר אותו בצורה ידנית. הבנתי שיש לי כלים מעולם המודיעין הביטחוני - כמו שאפשר לאתר רוצח, אפשר לאתר את הטיפול היעיל ביותר.

"ביום רביעי פגשתי את המשפחה של אורן, וביום שישי בבוקר ישבנו 30 חבר'ה - סיפרתי לחברים שלי את הסיפור וביקשתי שיבואו לעזור - משמונה בבוקר עד שמונה בערב, ועבדנו לפי המתודולוגיה של המודיעין. גילינו המון מידע, מצאנו טיפולים ואפשרויות שהוא לא ידע עליהם, הוא חי עוד שנתיים חיים מלאים. באותו יום בחצות אמרתי לבעלי שאני עוזבת הכול, ומקימה סטארט–אפ שיתעסק בזה.

הצג עוד...