x

שיתוף הפרויקט

סגור
15

גליה בכר ומעיין רפואה

מייסדות Mensch

גלית בכר ומעיין רפואה / צילום: ענבל מרמרי

תחום: טכנולוגיית HR / הפיתוח: מערכת לניהול משאבי אנוש עם תובנות מבוססות מספרים על עובדים / הקמה: 2017 / גיוס: כמיליון דולר / גיל: 49, 35

תחום: טכנולוגיית HR / הפיתוח: מערכת לניהול משאבי אנוש עם תובנות מבוססות מספרים על עובדים / הקמה: 2017 / גיוס: כמיליון דולר / גיל: 49, 35

להקים סטארט–אפ. בכר: "בניתי קריירה רבת שנים בניהול משאבי אנוש - בתפקידי האחרון הייתי סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הפרסום הדיגיטלית מטומי. אחרי שבע שנים בחברה הרגשתי שהגעתי לטופ מבחינתי, ושכבר אין לי לאן לצמוח.

"נפגשתי עם חגי שוורץ, שאני מכירה כבר 20 שנה, מאז שעבדנו יחד במרקורי. סיפרתי לו על הרעיון שלי לפיתוח מערכת חכמה לניהול משאבי אנוש, הוא התלהב ואמר ‘יאללה בואי נעשה את זה’. באתי בלי שום ידע טכנולוגי, אבל ידעתי להגדיר מצוין מה אני רוצה, ולבדוק שהפיתוח באמת עובד ועונה על הצרכים שהגדרתי".

הרגע הכי מלחיץ. בכר: "הפעם הראשונה שבה הלקוחות שלנו פתחו את המערכת לשימוש העובדים, שנה אחרי הקמת הסטארט–אפ. היו לי פרפרים בבטן, מאות זוגות של עיניים מבקרות את מה שאת עושה ואיך זה יעבוד. בסוף הלחץ הפך למשהו מרגש, אבל באותם רגעים עשיתי עם עצמי שיחות: 'יהיה בסדר, יש לך צוות חזק, את יודעת מה עושה, בדקת את עצמך הרבה לפני ההשקה'. כשמקבלים את ההכרה, ואנשים אוהבים את מה שעשית, אתה מבין שאתה עושה את הדבר הנכון".

לנהל את הלחץ. רפואה: "בדרך כלל אנחנו חווים לחץ כשאנחנו ניגשים אל משהו לא מוכר, שאנחנו לא יודעים כיצד לתפקד בו, או כשאנחנו מרגישים עומס גדול. אני רואה באירועים כאלה הזדמנות ליצירתיות, למתוח את הגבולות של עצמי ולראות איך המצב שבו אני נמצאת משתנה, ואז אני מגלה משהו נוסף בעצמי.
"ביומיום אני מתרגלת מדיטציה, שתורמת הרבה לריכוז ולמיקוד שלי. כדי לפרוק מתחים מדי פעם אני יוצאת לרקוד, שומעת מוזיקה טובה ומשחקת עם הילדים שלי - ככה הופכים לרגע לילדים, ושוכחים מהכול".

הצג עוד...