x

שיתוף הפרויקט

סגור
12

ליהיא סגל

מייסדת-שותפה ומנכ”לית, DayTwo

ליהיא סגל / צילום: ענבל מרמרי

תחום: רפואה / הפיתוח: אפליקציה המשלבת בין המדע של המיקרוביום (חיידקי המעי) לתזונה מותאמת אישית, לטובת איזון רמות הסוכר בדם / הקמה: 2015 / גיוס: 17 מיליון דולר / גיל: 47

תחום: רפואה / הפיתוח: אפליקציה המשלבת בין המדע של המיקרוביום (חיידקי המעי) לתזונה מותאמת אישית, לטובת איזון רמות הסוכר בדם / הקמה: 2015 / גיוס: 17 מיליון דולר / גיל: 47

להקים סטארט–אפ. "במשך שנים עבדתי בתפקידים ניהוליים, האחרון בהם היה כסמנכ"לית כספים ואופרציה בחברת SISENSE, שעוסקת בבינה עסקית. הפריע לי שהחברה לא עסקה בתחום הבריאות, והמוצר שלה לא עוזר לאנשים לשפר את מצבם הבריאותי.

"באותו זמן מריוס נכט, ממייסדי צ’ק פוינט וכיום שותף שלי ושל יובל אופק, השתתף במחקר שנערך במכון ויצמן על ידי שני פרופסורים שחוקרים את חיידקי המעי, וגילה שהוא טרום סוכרתי. האלגוריתם שפותח במסגרת המחקר התאים לו אישית את התזונה, ואיזן את הסוכר שלו. די מהר הבנו שיש פה משהו שהולך לשנות את עולם התזונה ועולם הבריאות".

התנסות אישית. "עשיתי בעצמי את הבדיקה, והתוצאות היו מאוד מפתיעות. מאכלים רבים מהתפריט הקבוע שלי, שחשבתי שהם בריאים, התגלו ככאלה שמקפיצים לי את הסוכר בצורה משמעותית. סלט הירקות שלי, התפוח, היוגורט עם הברנפלקס בבוקר. בעזרת האפליקציה של DayTwo למדתי להוסיף לסלט מרכיבים נוספים שהם פרסונליים, כדי שלא יקפיץ את הסוכר. עוף, למשל, או גבינה בולגרית, משפרים לי את התגובה.
"חבר שאל אותי פעם איזה אוכל הורדתי מהתפריט, ועניתי שלא הורדתי כלום, רק הוספתי! נושא השילובים הוא חלק מהקסם".

לנהל את הלחץ. "כשאני מרגישה שאני מוצפת, אני מקפידה יותר על מדיטציה ומשתדלת לשחות. זה ממש עושה reset וממלא אותי בכוחות מחודשים. כשיש משבר, הכי חשוב להישאר רגועים וענייניים, לשים רגשות בצד ולהתרכז בפתרון. רק אחר כך להבין איך ולמה זה קרה. בנוסף, כשקשה, אני מזכירה לצוות ולעצמי את הסיבה שבגללה קמנו בבוקר. כשאת נתקלת בפידבק של לקוחה שעזרת לה לצאת מהסוכרת ולחזור לערכים בסיסיים של סוכר בדם, זה מיד מאפס".

הצג עוד...