x

שיתוף הפרויקט

סגור
9

טל רובינשטיין

מייסדת-שותפה, Shupperz

טל רובינשטיין / צילום: ענבל מרמרי

תחום: מסחר חברתי / הפיתוח: פלטפורמת דיגיטל המאפשרת לקונים להתחבר אונליין לקניינים מקצועיים, שירכשו עבורם בחנויות שונות בעולם / הקמה: 2017 / גיוס: 4 מיליון דולר / גיל: 36

תחום: מסחר חברתי / הפיתוח: פלטפורמת דיגיטל המאפשרת לקונים להתחבר אונליין לקניינים מקצועיים, שירכשו עבורם בחנויות שונות בעולם / הקמה: 2017 / גיוס: 4 מיליון דולר / גיל: 36

להקים סטארט–אפ. “אני עורכת דין, והשותף שלי הוא רואה חשבון. הרעיון התחיל כבדיחה - עבדנו בפיתוח עסקי, היו לנו פרויקטים משותפים שטסנו בשבילם כל חודש, ובכל פעם ביקשו מאיתנו להביא משהו. בכל נסיעה מצאנו את עצמנו עושים קניות עבור אחרים.

“פעם אחת בהונג קונג, כשזה כבר היה מתיש ומעייף, ניסיתי להצחיק את השותף שלי ואמרתי שצריך לשלם לנו על זה שאנחנו עושים קניות. כשהגענו הביתה, אחרי טיסה של 12 שעות, פשוט התקשרתי אליו ואמרתי, ‘תקשיב, יש לנו סטארט–אפ: שופרז’. מהצד השני הייתה דממה, אבל למחרת בבוקר הוא שיתף את הבת שלו והיא אמרה לו שזה רעיון מעולה, וככה זה התחיל”.

קניינים חכמים. “אנחנו מכשירים את רוב האנשים שאנחנו עובדים איתם, כך שזה יהיה המקצוע שלהם. את יכולה 'להסתובב' עם קניינית שתעזור לך לבחור, ואפילו תמדוד בשבילך. כשטויס אר אס פשטו את הרגל בטיימס סקוור - הקניינים שלנו פשוט ניקו את החנות”.

הרגע הכי מלחיץ. "יום השקת האפליקציה, שבו לא ידענו איך יגיבו משתמשים ומה יחשבו. זה ממש כמו הריון קשה של חודשים, שבסוף יוצא תינוק ולא יודעים איך הוא ייראה. כמה לילות לפני לא ישנתי, והיה לחץ מאוד גבוה במהלך ימי העבודה.

הצג עוד...