x

שיתוף הפרויקט

סגור
5

חני גולדשטיין

מייסדת ומנכ”לית, Snappy

חני גולדשטיין / צילום William Johnson

תחום: מסחר אלקטרוני / הפיתוח: פלטפורמה לשליחת מתנות / הקמה: 2015 / גיוס: 10 מיליון דולר / גיל: 33

תחום: מסחר אלקטרוני / הפיתוח: פלטפורמה לשליחת מתנות / הקמה: 2015 / גיוס: 10 מיליון דולר / גיל: 33

להקים סטארט–אפ. "יום אחד אני וחברה נתנו להומלס שקיבץ נדבות בדיזנגוף 20 שקל, ובתמורה הוא נתן לנו כדור עטוף בנייר כסף. התלהבנו מזה שקיבלנו הפתעה שממש לא ציפינו לה. אמנם זה היה כדור שוקולד די מעפן, אבל זה הביא לי את הרעיון לאפליקציה שדרכה ניתן יהיה לקבל הפתעה, ואז לגלות מהי. התרגשתי מאיך שהרגשתי כשההומלס נתן לנו את הכדור העטוף, ורציתי להעביר את התחושה לאחרים.

"הרעיון המקורי היה לפתח אפליקציה בצורת כרטיס גירוד, ואז גילינו שאף אחד לא אוהב את ההפתעות שהוא מקבל וכולם רוצים להחליף אותן. הפתרון הכי נפוץ לבעיות ה’לא אוהב את מה שקיבלתי’ ו’לא יודע איזה מתנה תשמח את האחר’ היא גיפט קארד, אבל זה לא אישי ואף אחד לא באמת מתרגש מלקבל את זה. אז לקחנו את היתרונות של הגיפט קארד, ושילבנו את זה עם מתנות אמיתיות ואישיות שמרגש, מפתיע ומשמח לקבל".

קהל יעד. "ביום ההשקה התחילו ביקושים בעיקר מחברות שרוצות להעניק מתנות לעובדים ו’תקועות’ עם גיפט קארד, אז עשינו סוויץ’, והתאמנו את הפלטפורמה לחברות גדולות, ואז נהיה ה’בום’. הוצפנו בלקוחות והתחלנו למכור עוד לפני שהפלטפורמה הייתה לגמרי מוכנה".

ניהול זמן. "אני קמה כל בוקר בסביבות שש, פותחת את הלפטופ ומתחילה לעבוד מהמיטה, כי אין לי כוח לקום. במשרד אני עובדת משמונה עד שמונה לפחות. בבית לפעמים פותחת שוב את הלפטופ, ולפעמים פשוט קורסת ונרדמת. שבעה ימים בשבוע, כמעט 24 שעות ביממה, אני מושקעת בחברה - וזה ככה כבר שלוש שנים. אם רוצים להספיק הכול, אין ברירה אחרת. זה מרוץ מטורף. הכול בנוי על אוויר, ואתה חייב לתת את כל כולך כדי להגיע למקום שאתה רוצה להיות בו".

הצג עוד...