x

שיתוף הפרויקט

סגור
6

יונת ברלין

מנכ”לית ומייסדת–שותפה, Galapro

יונת ברלין / צילום: ענבל מרמרי

תחום: בידור ומדיה / הפיתוח: אפליקציה שמספקת שירותי נגישות ותרגום לאנשים עם מוגבלות שמגיעים למופעים / הקמה: 2015 / גיוס: 3 מיליון דולר / גיל: 36

תחום: בידור ומדיה / הפיתוח: אפליקציה שמספקת שירותי נגישות ותרגום לאנשים עם מוגבלות שמגיעים למופעים / הקמה: 2015 / גיוס: 3 מיליון דולר / גיל: 36

להקים סטארט–אפ. "הפקתי כנסים ואירועים עסקיים, וחיפשתי את הדבר הבא. בנינו הכול מכלום, וזה היה אחד האתגרים הקשים בחיים שלי. בהתחלה מכרנו מוצר שעדיין לא קיים, והיינו צריכים לשכנע תיאטראות שהנגשה בטלפון לא רק חשובה מבחינה חוקית, אלא תעזור להם להביא קהל נוסף. היום אנחנו עובדים כמעט עם כל התיאטראות בברודווי, ובאולמות נוספים ברחבי ארה"ב וקנדה".

הרגע הכי מלחיץ. "בדמו הראשון שעשינו בניו יורק, ללקוח הפוטנציאלי הראשון שלנו, שהוא גם הבעלים של חצי מהתיאטראות בברודווי, הגענו באמצע סופת שלגים. היה חסר לנו חלק של החומרה, ותכננו לקנות אותו שם, רק שכל החנויות היו סגורות בגלל הסופה, ולא הייתה אפילו תחבורה ציבורית. המערכת הייתה בתחילת דרכה ולא יציבה מספיק, ועד הרגע האחרון לא היינו בטוחים שזה הולך לעבוד.

"בסוף הצלחנו לקנות את החלק החסר שעה לפני הדמו. במשך הצגה של שעתיים לא נשמנו. הלחץ היה ממש גדול, כי ידענו שעתיד החברה תלוי בהם. זה עבר בהצלחה, הם היו הלקוחות הראשונים לחתום, והיום הם גם משקיעים בחברה".

לנהל את הלחץ. "כשרק פתחנו את החברה והתחלנו בגיוס כספים, לא היה לי קל להעביר מצגות והרצאות, אבל עם הזמן ובעזרת עבודה עם אנשי מקצוע, השתפרתי מאוד. היום בפגישות עם משקיעים אני כבר לא מרגישה לחץ.

הצג עוד...