x

שיתוף הפרויקט

סגור
7

קרן צוקרמן

מייסדת-שותפה ומנכ"לית, Feezback

קרן צוקרמן / צילום: ענבל מרמרי

תחום: פינטק / הפיתוח: אפליקציית ייעוץ פיננסי אישי, שמסייעת לפתור בעיות מול הבנקים / גיוס: 1.5 מיליון דולר / הקמה: 2016 / גיל: 39

תחום: פינטק / הפיתוח: אפליקציית ייעוץ פיננסי אישי, שמסייעת לפתור בעיות מול הבנקים / גיוס: 1.5 מיליון דולר / הקמה: 2016 / גיל: 39

להקים סטארט–אפ. "שבע שנים הייתי עורכת דין, והרגשתי שדי לי. התעורר בי רצון ליצור משהו חדש ובעל משמעות ולא לטפל רק בדברים קיימים, אז עזבתי את עבודתי כיועצת המשפטית של נטוויז’ן, ויצאתי לעולם שבו אין לי מושג לאן אני הולכת. כולם חשבו שהתחרפנתי.

"יחד עם השותפים שלי (אור פלס ואור שרף) זיהינו את בעיית חוסר האונים שיש לצרכנים מול העולם הפיננסי, מעצם העובדה שהרגשנו אותה על בשרנו ביומיום. כולנו משכילים ומעורים, אני גם כלכלנית בהכשרתי, ואף אחד מאתנו לא הצליח לעקוב ולהבין כמה הוא משלם לבנק ועל מה, ואילו חלופות עומדות בפניו. ככל שנכנסנו לנושא יותר, הבנו עד כמה הבעיה עמוקה, ושטכנולוגיה יכולה לפתור אותה".

הרגע הכי מלחיץ. "ערב השקת המוצר ושחרור הגרסה לשוק הפתוח, היה מרגש מאוד ומלחיץ באותה מידה. לא משנה כמה בדיקות, מקרים ותגובות, תרחישים וסימולציות חברה עושה, בסופו של דבר המציאות חזקה מהכול.
"לשמחתי, ביום ההשקה עצמו הייתי עמוסה בעבודה. ביום שאחרי כבר טבענו בדרישות משתמשים לשיפורים ולפיצ'רים נוספים, כך שלא היה יותר מדי זמן לדברים אחרים".

לנהל את הלחץ. "הכנסתי לשגרה שלי שומרי שפיות - לפחות פעמיים בשבוע אני רצה עם הכלבה שלי בים ובלי טלפון. אני גם אני לא עובדת בשבת. לפעמים אני ממש אני שולפת את עצמי מהעבודה בכוח. אני באמת מאמינה שאם אעשה כל יום וכל היום רק דבר אחד, אהיה אשת מקצוע פחות טובה".

הצג עוד...