<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
גלובסקול

יצירתיות עסקית

יום חמישי, 22 באוקטובר, שעה 17:00
30 דקות | 3 דוברים | 3 טיפים

הדוברים
אסף כץ
אסף כץ מרצה לחשיבה יצירתית, האבא של "ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם"
ליבי טישלר
ליבי טישלר מנהלת קריאיטיב ותוכן, PEPPER
רון בר-אל
רון בר-אל מייסד turba, מומחה ל-storytelling ואסטרטגיית מיתוג ותוכן
הירו האפי האוור 22/10

אודות ההרצאה:

המפגש יעסוק הפעם ביצירתיות עסקית: נגלה איך אפשר להתכונן לאתגרים שאין דרך לצפות מראש, ספוילר: זה אפשרי אם נחשוב כמו ילדים, ספוילר 2: חשיבה שכזו בהחלט ניתנת ליישום; נבחן כיצד יצירתיות עסקית היא הדבר שגורם לעסק להצליח ואיך היא באה לידי ביטוי ברמה חוצת ארגון - מעבר למחלקת השיווק והפרסום - גם בניהול יומיומי, במשאבי אנוש, בשירות ועוד; כמו כן, נדבר על כוחו של ה"סיפור" בעיצוב תפיסות ודעת קהל וכיצד הפכה מתודולוגיית ה-storytelling לכלי רב עוצמה ולטרנד הכי חם בעולם המיתוג, הפוליטיקה והשיווק.

כמה מילים על הדוברים:

אסף כץ, אבא ל-3 בנות וגם של מיזם "ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם"; מומחה לחשיבה יצירתית, בעל ניסיון של 20 שנה כאיש קריאייטיב בכיר בענף הפרסום. משנת 2006 הוא מנחה סדנאות חשיבה יצירתית במכללה למנהל ובשנים האחרונות גם בחברות וארגונים.


ליבי טישלר, מנהלת הקריאייטיב והתוכן של PEPPER. אשת מרקטינג וקריאייטיב, בעלת ניסיון עשיר בניהול והובלת מהלכים דיגיטליים שיווקיים בארגונים ומשרדים מובילים - מקאן ואלי, בלינק, וקיי לוג'יק. עד לאחרונה שימשה כסגנית דובר עיריית תל אביב-יפו; מובילה אנשים וארגונים למצויינות אישית ומקצועית בתחום הקריאייטיב בפרט והמרקטינג בכלל.

רון בר-אל, מנכ"ל ומייסד סוכנות turba; מסייע לחברות בגיבוש סיפור אסטרטגי מיתוגי ומאמן עובדים וצוותי מנהיגות באימוץ מיומנויות ה-storytelling. בעברו, מנכ"ל ומייסד חברת BBDO Issue Management מקבוצת הפרסום גיתם; כיהן כדירקטור שיווק בחברת המלצות התוכן outbrain ועבד מול גופי תקשורת מובילים בעולם, החל את דרכו המקצועית כעורך כלכלי.


הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר
X

שיתוף

סגירה