<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
ליידי גלובס הירו לומדים מרחוק

גלובסקול מזמין אותך לנצל את הזמן הפנוי שנוצר בימים אלו, ולהשקיע במשאב החשוב ביותר. להשקיע בעצמך.

אנחנו מעריכים אנשים שאוהבים ללמוד, ולכן החלטנו להרים את הכפפה ולרכז עבורך קורסים דיגיטליים ללמידה מרחוק, ומחקרי עומק במגוון רחב של תחומים.

המשבר הנוכחי הוא הזדמנות מצוינת לפיתוח עצמי ומקצועי ולרכישת מיומנויות חדשות. ואף מילה על לימונדה.

כל ההטבותדיגיטלתכנותמיסוי וכלכלהקורונהמיתוג ושיווקניהולחינם
קורס ענת הכט פישר

שפת גוף בעולם דיגטלי

המשתתפים בקורס יקבלו כלים פרקטיים לפיתוח יכולת הבנת שפת הגוף של הסובבים אותם בחיים העסקיים והאישיים • בין השאר נלמד מה המשתתפים בשיחה או באינטראקציה דיגיטלית משדרים לאחרים, וכיצד לתקשר באפקטיביות דרך המדיה הדיגיטלית ולהתגבר על המבוכה של הופעה מול מצלמה

  • מרצה: ענת הכט פישר, מומחית לשפת גוף ותקשורת
  • מפגש LIVE אחד
  • מועד: 21/7, בין השעות 19:00-20:15
  • מחיר: 300 ₪ כולל מע"מ
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס. לקבלת ההנחה ציינו גלובסקול בשדה "נושא התעניינות".
  • להרשמה השאירו פרטיכם בעמוד הרישום. 
דיגיטאלנט צעדים להקמת אתר

הצעדים הנדרשים להקמת אתר eCommerce לעסק

במסגרת הקורס נלמד מהם הצעדים שנדרש לעשות בדרך להקמת אתר איקומרס לעסק, מה מוכרים ואיך, החלטה על יעדי מכר, הגדרת הצרכים של האתר ובחירת פלטפורמה/טכנולוגיה מתאימה, סגירת פתרונות תפעול לוגיסטיקה ושירות וכלי שיווק עיקריים שחייבים להכיר.

  • מרצה: מיכל חיון, !2DO
  • מפגש LIVE אחד
  • מחיר: 260 ₪ כולל מע"מ
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה.
  • לפרטים על מועדי הקורס הקליקו.
כיצד מייצרים מסע לקוח קסום / צילום: Unsplash

הסיסטם של הנגיעות - כיצד מייצרים מסע לקוח קסום

צפו בהרצאה מאת זהר אוריין, יועצת לטרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות>>

אסם נסטלה פרופשיונל וגלובסקול בסדרת מפגשים אונליין לעסקים בתחומי המזון והמסעדנות

עוד מעט מוציאים שולחנות: איך להתכונן לפתיחה המחודשת של תחום ההסעדה והמזון?

אסם נסטלה פרופשיונל וגלובסקול בסדרת מפגשים אונליין, המסייעת לבעלי עסקים בתחומי המזון והמסעדנות להתמודד עם המציאות החדשה באמצעות הכוונה עסקית במגוון תחומים

לצפייה במפגשים>>

ממשלת ארה&quot;ב הקצתה מאות מליארדי דולרים עבור מענקים לעסקים אמריקאים / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

"מקלות וגזרים" בקבלת מענקים בארה"ב

מאת: ד"ר אמיר חנצ'ינסקי, שותף מס אמריקאי, EY

מענקים בסך כולל של מאות מיליארדי דולרים הוקצו לסקטור העסקי בארה"ב • חקיקה מעודכנת בארה"ב מאפשרת גמישות רבה יותר בתנאי המענקים • לצד ההטבות, גוברות הקריאות לביצוע ביקורת על מענקים שהתקבלו, והממשל האמריקאי מגיב בהתאם • חשיבות עליונה להכנת תיעוד תומך ומסמכים מבססים מתאימים

למאמר המלא>>

 Google Shopping

הקמת קמפיין ברשת Shopping של גוגל

בקורס נלמד איך להקים ולשלב ערוץ נוסף של Google Shopping כחלק מכלי השיווק שלכם ב-Google ads.

  • מרצה: אלי דרגונצקי, מנכ"ל חברת Online Biz
  • 3 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
דיגיטאלנט כתיבה מדברת

כתיבה מדברת ומיקרוקופי

במסגרת הקורס נלמד עקרונות וחשיבות אפיון השפה, כלים לכתיבה מדברת בגובה העיניים ובהתאמה לקהל היעד, הבחנה בין עיקר ותפל - מתי לקצר והיכן להאריך, איך לכתוב לזכר ונקבה כאחד, מה זה מיקרו קופי ואיך מייצרים הפתעות טובות בממשק המשתמש.

  • מרצה: ורד חורי, ewise 
  • 3 מפגשי LIVE
  • מחיר: 480 ₪ כולל מע"מ 
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה.
  • לפרטים על מועדי הקורס הקליקו.
הטמעת סכמות להגדלת החשיפה בגוגל

הטמעת סכמות להגדלת החשיפה בגוגל

בקורס נלמד להבין איך Schema כתובה ובכך נלמד לייצר סכמות מותאמות אישית עבור כל סוג של אתר כדי לאפשר לגוגל להכיר טוב יותר את האתר שלנו.

  • מרצה: עומר אליעז​, ראש צוות SEO, אנגורה מדיה
  • 5 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
דיגיטאלנט אי וודאות

נאמנות לקוחות ו-Data Marketing

איך בוחרים מודל נאמנות המתאים עבור הצרכנים והמותג, כולל תרגול בחירת סוג ה-engagement עם הצרכנים שלכם. נבין את סוגי מסעות הלקוח, ומהם הצעות הערך והמודלים העסקיים שיש לשקול לאחר הקורונה.

  • מרצה: יעל קנדר, BDO Digital
  • מפגש LIVE אחד
  • מחיר: 260 ₪ כולל מע"מ
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה. 
  • לפרטים על מועדי הקורס הקליקו.

 

וובינר זום

איך להעביר את המסר שלך בקלות ובנוחות עם וובינר בזום

בקורס נלמד איך להקים וובינר בזום כדי שנוכל להעביר את המסרים ההדרכתיים והשיווקיים שלנו בקלות מבלי לצאת מהבית או מהמשרד.

  • מרצה: זהר עמיהוד, מוביל עסקים להצלחה באינטרנט
  • 18 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
דיגיטאלנט איקומרס

הגדלת יחס המרה באתרי eCommerce

10 פעולות פשוטות שניתן לבצע באמצעות כלים חינמיים או בעלות נמוכה מאוד, שיכולים לשפר באופן משמעותי ומהיר את יחס ההמרה באתרי eCommerce, ולהגדיל את המכירות. ניתוח ויישום תובנות מדוחות Goolge Analytics חשובים, שימוש ב-Poptin ליצירת טריגרים באתר להגברת מכר ושיפור יחס ההמרה, שימוש ב-Hotjar למעקב אחר מפות חום וויזואליזציה של התנהגות הגולשים באתר, טיפים וטריקים מנצחים ל-UX ממיר באתר.

  • מרצה: אלה אלפנדרי, !2DO  
  • 3 מפגשי LIVE
  • מחיר: 480 ₪ כולל מע"מ 
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה.
  • לפרטים על מועדי הקורס הקליקו.
פאבל - בניית בוט בפייסבוק שיהפוך גולשים ללידים

בניית בוט בפייסבוק שיהפוך גולשים ללידים

בסדנא נלמד מדוע בוטים, בדגש על פייסבוק, זה כלי אדיר שיווקי מעולה שהופך גולשים ללידים, ונבנה בוט כזה צעד צעד.

  • מרצה: דודו ציזנר, מנכ״ל Leandolini
  • 6 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
     
העתיד של השופינג ומה צריך לעשות בחנויות היום? / עיצוב: סטודיו 7 עיצוב ומיתוג

החנויות הפיזיות ספגו מכה קשה עם פרוץ הקורונה ועתה הן מסתגלות למציאות החדשה. האיקומרס פרח וכעת הגיע תורן של החנויות לעשות קפיצת מדרגה. אז איך ייראה השופינג בחנויות והשיווק שלהן בעתיד? ומה חנויות צריכות לעשות כדי להצליח לצמוח מהמשבר?

לפרטים נוספים על ההרצאה>>

שיפור המרה

שיפור המרות לדפי נחיתה בעזרת קופירייטינג חכם

בקורס נלמד לעומק איך לתכנן ולכתוב דף נחיתה שמשיג יותר פניות, הרשמות ומכירות.

  • מרצה: יואבי שני, קופירייטר, ארכיטקסט
  • 5 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
     
דיגיטאלנט FB

Facebook Ads - הקמה וניהול קמפיין ממומן לעסק קטן

במסגרת הקורס נלמד איך לנהל קמפיין ממומן לעסק קטן, החל מתכנון מקדים ומטרות, מבנה של קמפיין בפייסבוק, נראות וקריאייטיב, בניית קהלים ודו”חות ואופטימיזציה.

  • מרצה: שחר גבאי, Insight Marketing Solution 
  • 6 מפגשים LIVE
  • מועדים יתפרסמו בקרוב.
  • מחיר: 1,340 ₪ כולל מע"מ 
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה.
אירוע הקורונה הביא למודעות מחודשת את הטכנולוגיות הדיגיטליות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כיצד למנף את המשבר כדי להפוך לארגון דיגיטלי מצליח?

מאת: רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית ודירקטור BDO Digital

על מנת לבצע נכון טרנספורמציה דיגיטלית, נדרש הרבה יותר משימוש רחב באמצעים טכנולוגיים לפעילות העסקית השוטפת (כגון הקמת צ'אטבוט במוקד שירות הלקוחות, או מאגר ביג דאטה) • על הארגון לגבש, לעדכן ולאמץ אסטרטגיה עסקית ומודל עסקי חדשים, המתבססים על כלל הטכנולוגיות הדיגיטליות שבנמצא

למאמר המלאה>>

קמפיין חיפוש בגוגל

הקמת קמפיין ברשת החיפוש של גוגל מאפס

בקורס נלמד את תהליך הקמת קמפיין פרסום ממומן ברשת החיפוש. נבין איך הכל עובד מאחורי הקלעים ונקים קמפיין בפועל מ-א' ועד ת׳.

  • מרצה: רוית חיימוב, מנהלת צוות PPC, אנגורה מדיה​
  • 7 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
קהילה דיגיטלית

איך להקים קהילה דיגיטלית מצליחה

בקורס נכיר את עולם ניהול הקהילות, נראה דוגמאות לסוגים שונים של קהילות, ונבין מהם השלבים הראשונים בבניית קהילה דיגיטלית.

  • מרצה: גיל מרטנס, מייסדת Blocal
  • 15 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
רונית פטל

קורס לבניית תהליך מכירה מושלם שהופך כל לקוח מתעניין ללקוח משלם

הקורס עוסק בחמשת השלבים החשובים ביותר בשיחת מכירה ומעניק טיפים וכלים פרקטים לפעולה

  • מרצה: רונית פטל
  • 3 מפגשי זום
  • מחיר: 600 ₪ כולל מע"מ
  • למועדי הקורס והרשמה השאירו פרטיכם בעמוד הרישום. 
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס. לקבלת ההנחה ציינו גלובסקול בשדה "חברה".
  • המחיר לאחר ההנחה: 450 ₪ כולל מע"מ
פיתוח שחקני נשמה בארגון

פיתוח שחקני נשמה בארגון

שחקני נשמה הינם נכס יקר-ערך עבור הארגון ביומיום אך בייחוד בתקופות משבר.
בוובינר מעורר מחשבה והשראה נחשוף באור חדש מה מניע עובדים בארגון לפעולה ולקיחת אחריות וניצור זוית ראייה חדשה שתגרום לכם לחשוב באופן שונה על מוטיבציה. נציג את מרכיבי המוטיבציה - אוטונומיה, תכלית, מומחיות ובקיצור את"ם וכיצד באים לידי ביטוי ומיושמים הלכה למעשה בארגונים מובילים בעולם. נחדד את הקשר ההדוק שבין חווית העובד וחווית הלקוח והשפעתם על הפרודוקטיביות וצמיחת הארגון.

  • מרצה: מעין גנות, innerstar
  • מפגש LIVE אחד
  • ללא עלות
  • מיועד למנהלים/ות והנהלות ארגונים
  • למידע נוסף, מועדים והרשמה השאירו פרטיכם בעמוד הרישום.
דיגיטאלנט אנליטיקס

Google Analytics - מדידה ובקרה של פעילות המדיה הדיגיטלית

במסגרת הקורס נלמד את המבוא לניתוח נתונים מהמדיה - משפכי המרה, לקוחות חוזרים וחדשים, סקירת מערכות פרסום, הגדרת KPI, מתודות עבודה ומדידה. Google Analytics - הכרת המושגים, פתיחת ומבנה חשבון, סוגי דוחות והבנת צורת המדידה של הכלי, למידה על הדוחות השונים, תיוג קישורים למעקב קמפיינים, הסקת תובנות מהנתונים ויצירת הגדרות מתקדמות.

  • מרצה: דני צ'רניאק, Bakara 
  • 6 מפגשי LIVE
  • מחיר: 1,340 ₪ כולל מע"מ 
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה.
  • לפרטים על מועדי הקורס הקליקו.
פאבל עיצוב גרפים

עיצוב גרפי בעולם הדיגיטל עם כלים חינמיים

בקורס נבין את המשמעות של עיצוב, שפה ונוכחות בעולם הדיגיטל בעזרת המון פתרונות קלים ונוחים לשימוש שמוצעים לנו בחינם.

  • מרצה: רינת בן כליפא, ארט-דירקטורית, אנגורה מדיה​
  • 5 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
     
     
ניהול בפיג'מה

ניהול בטרנינג – איך בונים מוכנות לשיבוש הגדול הבא

זה אינו תסריט דמיוני, זו המציאות!
העובדים שלכם בבת-אחת מחוייבים לעבוד מהבית.
איך תנהלו אותם מרחוק ותשמרו על שגרה חדשה בזמן חירום?
לפי אילו מתודות ושגרות ניהול? מהם הכלים העומדים לרשותכם?
אילו עקרונות חשובים ליישום בזמן משבר ע"י הנהלת הארגון וכיצד לפעול מול הלקוחות שלנו שחווים גם הם מצוקה? בוובינר נציג case studies ומחקרים מעניינים, נבחן אילו הזדמנויות המשבר מזמן לנו, מהן הדרכים האפקטיביות לניהול מרחוק וכיצד להיערך לשיבוש הגדול הבא.

  • מרצה: מעין גנות, innerstar
  • מפגש LIVE אחד
  • ללא עלות
  • מיועד למנהלים/ות והנהלות ארגונים
  • למידע נוסף, מועדים והרשמה השאירו פרטיכם בעמוד הרישום.
מה יקרה למותג איטליה ביום שאחרי / צילום: pixabay

מה יקרה למותג איטליה ביום שאחרי

מאת: רון בר-אל

מדינות בכל העולם משקיעות מדי שנה מיליונים במאמצי שיווק ומיתוג המדינה • האם כישלון מהדהד בהתמודדות עם הקורונה יפגע במעמד המותגי של מדינות בטווח הארוך או שמדובר בפגיעה קלה בכנף? • מה קורה כשהחדשות המגיעות ממדינה מסוימת עומדות בסתירה מוחלטת לתפיסות שלנו על אותה מדינה? • ומי תצטרך לעשות brand recovery עצבני?

למאמר המלא>>

פאבל אינסטגרם

שימוש באינסטגרם ככלי למינוף עסקי

בקורס תלמדו איך לנצל את כוחה של הפלטפורמה החזקה ביותר כיום ברשתות החברתיות לטובת העסק או הארגון שלכם ואיך למשוך את הלקוחות אליכם בעזרת כלים מתקדמים ופשוטים לשימוש.

  • מרצה: סער אדרי, מנהל פרויקטים PPC, אנגורה מדיה
  • 11 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
פאבל פייסבוק

איך לייצר דף פייסבוק עסקי מניע לפעולה

בקורס נבין איך דף בפייסבוק יכול לשמש אותנו ככלי עסקי לכל דבר, שמירה על קשר עם הקהל שלנו והערך המוסף ביצירת הנעה לפעולה באמצעות תוכן איכותי.

  • מרצה: רוית חיימוב, מנהלת צוות PPC, אנגורה מדיה​
  • 10 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
למידה ושיפור היכולת שלנו לקרוא מסרים בלתי מילוליים קריטית לניהול תקשורת אפקטיבית / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הקשר בין סקס, מקלחת, שוקולד וחיוך – לניהול בעולם דיגיטאלי

מאת: ענת הכט פישר

תקשורת בלתי מילולית משמשת ככלי אבחוני וניהולי כבר שנים ובימים אלו עולות תהיות האם גם בעולם שמנוהל מרחוק ניתן להשתמש בשפת הגוף שלנו

למאמר המלא>>

רון סדנה לארגונים

Storytelling Workshop for Corporates

סיפורים מניעים את העולם. נרטיב ממוקד, משמעותי ומעורר השראה הוא קריטי כיום לצמיחה העסקית, האישית והארגונית שלכם. אז מזה בעצם storytelling? כיצד מנהלים ועובדים יכולים לסגל נקודת מבט נרטיבית? כיצד בונים סיפור אסטרטגי מבדל ומדוע המיומנויות הרכות הללו נחוצות כדי לנצח בסביבה תחרותית?

  • מרצה: רון בר-אל
  • הסדנה מיועדת לארגונים - מנהלים וצוותי עובדים.
  • למידע נוסף והצעת מחיר מותאמת השאירו פרטיכם בעמוד הרישום.
  • הנחה מיוחדת של 25% לנרשמים לאתר גלובס.
חשיבה לטווח רחוק מאפשר לבחון אפשרויות חדשות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

היום שאחרי – או איך בונים מוכנות ארגונית לשיבוש הגדול הבא?

מאת: מעין גנות

אנו ניצבים בפתחו של חלון הזדמנויות ליצירת סדר ארגוני חדש • ארגון שישכיל לעצב ולתכנן את עולם העבודה החדש יוביל את התהליך וימצב את עצמו בשוק

למאמר המלא>>

פאבל גוגל

איך לטפס במיקומים בגוגל עם תוכנת SEMrush

בקורס נלמד איך לנתח את הפעולות של המתחרים שלכם בגוגל ולהסיק מסקנות בהתאם לבניית אסטרטגיה שיווקית שלנו.

  • מרצה: עומר אליעז, ראש צוות SEO, אנגורה מדיה
  • 5 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
הממשל האמריקאי מתמקד פחות במלחמה במחלה ויותר בטיפול במשבר הכלכלי / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

מיליוני דולרים בהטבות בארה"ב – מה כדאי לקחת ומה לא?

מאת: ד"ר אמיר חנצ'ינסקי, שותף מס אמריקאי, EY

מאות מיליארדי דולרים כבר הועברו מהממשל האמריקאי לסקטור העסקי בארה"ב • חברות ישראליות גם הן בין הנהנים • אבל: הביקורת של הממשל והסנקציות האזרחיות והפליליות בדרך • חברות רבות מחזירות את הכספים או מצטיידות בייעוץ ותיעוד הולם

למאמר המלא>>

המצב החדש אליו נכנסנו, מצריך בחינה מחודשת / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

7 טיפים לבניית תוכנית שיווק דיגיטלית מעודכנת למצב החדש

מאת: צוות Saban Digital Marketing

המשבר הנוכחי מצריך בחינה מחודשת ובניית תוכנית עבודה מעודכנת וגמישה, אשר תתאים עצמה להרגלי הצריכה החדשים • ריכזנו עבורכם 7 טיפים חשובים לבניית תוכנית שיווק מעודכנת

למאמר המלא>>

בהייטק שיחות וידאו לצרכי עבודה היו נהוגות עוד לפני המשבר / צילום: Unsplash

תרגיש בבית – על השטחת התרבות הארגונית

מאת: רון בר-אל

אחת ההשפעות המעניינות של עבודה מרחוק (שכנראה תישאר פה פוסט קורונה) היא על 'התרבות הארגונית' • מהו הדבר שאבד בדרך מהמטבח הארגוני למטבח הביתי שחברות חייבות לתת עליו את הדעת? בעולם בו כל הזומים נראים ומרגישים אותו הדבר, איך משכנעים עובדים ש'אצלנו יש אווירה אחרת'? על היום בו חברות התרוקנו באחת מ'הנכסים הארגוניים' שלהן שכל כך התגאו בהם טרום המשבר

למאמר המלא>>

השפעות טכנולוגיה ואיקומרס על ענף הקמעונאות / צילום: דיגיטאלנט

הכן עסקך ליום שאחרי! השפעות טכנולוגיה ואיקומרס על ענף הקמעונאות

בתוך הכאוס היומיומי של עסקים בתקופת הקורונה, מורכב להרים את הראש ולהביט אל האופק, אל היום שאחרי • איך יראו עסקים קמעונאים בעתיד הלא רחוק? • מהן מגמות שאנחנו מזהים בעולם האיקומרס והקמעונאות והשפעות שוק העבודה העתידי על הקמעונאות

למאמר המלא>>

וירוס הקורונה הביא לפגיעה קשה בפעילות הכלכלית ברוב מדינות העולם / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

שגרה 2.0: כך תיישמו מודל עסקי דיגיטלי לעידן שלאחר התפרצות הקורונה

מאת: רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית ודירקטור, BDO Digital

המציאות החדשה אליה אנו נכנסים מחייבת ארגונים לערוך מספר צעדים ממוקדים: לאמץ טכנולוגיות דיגיטליות שהתבררו כיעילות במהלך המשבר, ובה בעת להתאים אותן לפעילות בטווח הבינוני והארוך

למאמר המלא>>

אימי

מיתוג ארגוני בעידן של Attention Economy

הסדנה מורכבת משני מפגשים בני שעתיים: "המותג הארגוני 2020" ו-"Thought Leadership" ומיועדת להנהלות וצוותים בכירים עד 10 משתתפים • במסגרת המפגשים תלמדו איך בונים מנהיגות מקצועית ומעוררת השראה בזירה הדיגיטלית ואיך הופכים את הארגון למותג נחשק בעידן של Attention Economy

  • מרצה: אימי עירון 
  • 2 מפגשי LIVE
  • למידע נוסף והצעת מחיר מותאמת השאירו פרטיכם בעמוד הרישום.
  • 25% הנחה לרשומים לאתר גלובס.
המנכ&quot;ל כסטוריטלר / צילום: רון בר-אל

המנכ"ל כסטוריטלר: על נרטיב מנהיגותי

מאת: רון בר-אל 

כיצד משדרים ביטחון לצד אמפטיה? • מבססים אמון לצד סולידריות? • כמו מנהגי מדינות המעצבים את התודעה הציבורית בימי משבר, כך גם מנכ"לים נדרשים לתקשר נרטיב מנהיגותי מעורר השראה, במיוחד מול העובדים • איך עושים את זה נכון? • 5 נקודות מרכזיות למסגור הסיפור הארגוני

למאמר המלא>>

ענף האיקומרס בימי הקורונה

ענף האיקומרס בימי הקורונה, בו כל יום הוא בלאק פריידי!

עסקי איקומרס קיימים חווים בתקופת הקורונה עליה דרמטית במכירות, מתמודדים עם קשיים תפעוליים, חוסרים במלאי, ומנסים לשמור ככל שניתן על חווית הלקוח • כתוצאה מהמצב, מתפתחים שירותים חדשים מהחנות הביתה וגם שיתופי פעולה מעניינים • צו השעה מחייב כל עסק להכנס לאיקומרס בדרך כזו או אחרית ולהחליט מהו הפתרון הנכון עבורו: מהקמת דף נחיתה, דרך מכירה במרקטפלייסים קיימים או הקמה של אתר עצמאי

למאמר המלא>>

סיפורי הגבורה, המסירות והנתינה בתקופת הקורונה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

Talk the walk

למה חשוב לא רק לעשות אלא גם לספר את סיפורי הגבורה, המסירות והנתינה במיתולוגיה של הקורונה

מאת: אימי עירון

למאמר המלא>>

המתכון לשינוי. מדריך אסטרטגי לעסקים, מול אתגר הטרנספורמציה

המתכון לשינוי. מדריך אסטרטגי לעסקים, מול אתגר הטרנספורמציה

מאת: זהר אוריין

כיצד ארגונים עוברים טרנספורמציה, ואיך חברות מסחריות יכולות להשתנות ולהתאים את עצמן לעידן הנוכחי? מהי הנוסחה, מהם "התבלינים" שעוזרים לחברות ולאנשים להיות רלוונטיים כמו גם להצמיח את העסק הלכה למעשה?

בימים האחרונים עולות יותר ויותר השאלות לגבי משך הזמן הצפוי של המשבר ואיך נצא ממנו / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

משחק של שלוש מערכות: מה צופן העתיד למגזר העסקי?

את תקופת המשבר והפוסט שלה אפשר לחלק לשלושה פרקים: ריסון המגיפה, התנהלות משתנה של כל מדינה בהתאם לנסיבות ולבסוף האופן שבו יתעצבו חיינו לאחר סיום המשבר • בדבר אחד אין ספק - לא נחזור לאותם הרגלים ודפוסי פעילות של טרום המשבר • המרוויחים יהיו אלו שיעסקו בניהול העתיד ובאיתור הזדמנויות במקביל לניהול המשבר

למאמר המלא>>

40 כללים למצגת מנצחת

40 כללים למצגת מנצחת. ההתחלה

המתחרה הכי גדול של מציג המצגת הוא הטלפון הסלולרי שרוטט על השולחן והפרעת הקשב של כולנו • אז איך מייצרים מצגת מנצחת? מתחילים בהתחלה • קבלו טעימה מתכני שיעור האון ליין

למאמר המלא>>

אסטרטגיה בזמן משבר / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

אסטרטגיה עסקית בזמן משבר – ואיך ניתן לצלוח אותו?

מאת: אבי לוי, שותף BDO Corporate Strategy

כיצד נראית הסביבה החיצונית בעת משבר? איך פועלות חברות בזמן שכזה? • ולמי מהן סיכוי סביר עד טוב לעבור אותו בשלום? • מחשבות ותובנות בעקבות התנהלות חברת 3M במשבר 2008

למאמר המלא>>

תקופת ה-COVID-19 מציפה אתגרים בתחום האיקומרס / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

המייל האחרון של המשלוחים והקשר שלו לקורונה

מאת: יעל קנדר, מנהלת BDO DIGITAL

תקופת ה-COVID-19 מציפה אתגרים שהיו שם אך בעצימות גבוה יותר, כגון אתגר ה-Last Mile Delivery שבו חברות נתקלות בניסיון לספק את בקושי האיקומרס העולים • סקירת דוגמאות לפתרונות המוצעים בעולם ממודל ה-Crowdsourcing ועד אוטומציה לתהליכים • רשימת טיפים והצעות לאיך משפרים את החלק הכי חשוב במסע אל הלקוח

למאמר המלא>>

שימוש מאובטח ב-Zoom / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

לדבר חופשי מהבית - שימוש מאובטח ב-Zoom

מאת: גלעד ירון, דירקטור במרכז הגנת הסייבר, BDO

ימי הקורונה הפכו את Zoom לכלי עבודה נפוץ והכרחי עם למעלה מ-200 מיליון משתמשים מדי יום • מהו המידע שאנו מספקים לשירות בעת השימוש בו ואיך נוכל לעבוד איתו באופן מיטבי

למאמר המלא>>

bdo ניהול סיכונים

Covid-19: האם אנחנו מתמודדים נכון עם "הברבור השחור" שלפנינו?

בשנת 2018 פרסם משרד ראש הממשלה את ה"מדריך לניהול סיכונים ברגולציה ובמדיניות ציבורית" • לפיו ניהול ניהול סיכונים במדיניות ציבורית יבוצע על פי עקרון התועלת המצרפית - כלומר באמצעות דרכי פעולה והשתת מגבלות על הציבור שיפיקו את מרב התועלת לציבור בסכום כולל • האם יש לנו "מנהל סיכונים לאומי" מובחן הפועל לפי עקרון זה?

למאמר המלא>>

בארה&quot;ב אושרה חבילת סיוע של כ-2 טריליון דולר להתמודדות עם משבר הקורונה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הקלות מס בארה"ב בעקבות משבר נגיף הקורונה

חבילת הסיוע של הממשל האמריקאי כוללת, בין היתר: תשלומים ליחידים, דמי אבטלה מורחבים, הלוואות ומענקים לעסקים קטנים, סיוע לתעשיות חיוניות, ועידוד השקעות בתעשיית התרופות לפיתוח חיסון לנגיף ורכישת ציוד רפואי • החוק אף מעניק הקלות שונות לעסקים לצורך שיפור הנזילות ושימור התעסוקה

למאמר המלא>>

סיוע ועידוד של הממשלות במשבר הקורונה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

אלו צעדי הממשלות ברחבי העולם לעידוד הכלכלה בעקבות משבר הקורונה

הרצון לייצב את הכלכלה העולמית הוביל מדינות רבות לאשר תוכניות סיוע כלכליות • לפניכם הפעולות עליהם הכריזו במדינות שונות עד כה • BDO Global השיקה כלי עולמי, המספק סקירה כללית על מדדי המפתח שננקטים על ידי ממשלות ביחס למגיפת COVID-19

למאמר המלא>>

כך תישארו בריאים בזמן המגיפה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

המדריך הפרקטי להימנעות מ-COVID-19 - כך תישארו בריאים בזמן המגיפה

איך להוריד נכון כפפות? • מדוע עדיף לנו כעת אוכל מבושל ואיך נשמור כולנו על ה-Well Being שלנו? • למרות ההקלות במגבלות התנועה ואולי דווקא בגללן, כדאי לצפות בהמלצות להתנהלות בטוחה של נל ווטסון, החברה בצוות הפעולה למיגור הקורונה של האגודה האמריקאית לרפואה מותאמת אישית

לצפייה בסרטון>>

BDO טרנספורמציה דיגיטלית

COVID-19 הוא הברבור השחור: וירוס אחד הזיז לפתע את הגבינה והאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית

למרות האזהרות בנוגע לסכנות האורבות לאנושות ממגפות ווירוסים בעידן הגלובליזציה, COVID-19 הפתיע את העולם והביא למשבר גלובלי שסופו טרם נראה • תרחיש הקיצון הזה מאלץ אותנו לאמץ את השימוש בטכנולוגיות דיגיטליות במגוון תחומי חיים – מעבודה ועד השתתפות באירועים

למאמר המלא>>

טכנולגיות מתקדמות שיכולות לקחת חלק במאבק ב-Covid-19 / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

חדשנות בעת משבר הקורונה: גישות חדשות למניעה, אבחון וטיפול במגיפה

ד"ר דניאל קרפט סבור כי הרפואה טרם השלימה את המעבר למהפכה התעשייתית הרביעית (Big Data AI), ומעניק סקירה של הטכנולגיות המתקדמות שיכולות לקחת חלק במאבק ב-Covid-19: רובוטיקה, ננוטק, Connected Health ועוד

לצפייה בסרטון>>

BDO משבר

ניהול לקוח בעידן הקורונה: איך תוכניות נאמנות יכולות לסייע לארגון בתקופות משבר?

משבר מייצר התחדשות ופתיחות אמיתית לפריצות דרך בשירות ובחוויית לקוח • זה הזמן להראות ללקוח מהו הערך שלך עבורו ועד כמה הוא חשוב לעסק; לשים את האינטרס שלו במרכז, ולהבטיח את נאמנותו לאחר שנחזור לשגרה בריאה ובטוחה

למאמר המלא>>

מה ידוע לנו עד כה על וירוס COVID-19? / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

COVID-19: מה אנחנו יודעים עליו עד כה ואיך הווירוס הונה אותנו?

מה בעצם הווירוס רוצה מאיתנו, מהו שיעור התמותה ממנו לעומת מגפות קודמות, איך נוכל להוריד את שיעור ההדבקה, מה יקרה אם לא נשמור מרחק אפילו ליום אחד ואיך מתקדמים הניסיונות למציאת חיסון • ד"ר דיוויה צ'אנדר, רופאה וחוקרת מדע המוח, בוגרת הארוורד, העניקה סקירה מקיפה במסגרת כנס וירטואלי בנושא הקורונה, שערכה Singularity University (מוסד אקדמי ששם לעצמו מטרה לרתום את הטכנולוגיה לפתרון בעיות גלובליות)

לצפייה בסרטון>>

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר