<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק

מפגש Happy Hour: בוחנים את המשבר מקרוב

שלושה מומחים מעולמות תוכן שונים נרתמו למשימה והציגו לנו שלוש זוויות להתבוננות בתקופת הקורונה. איך התחזקה הקהילה הפנים ארגונית בעבודה דווקא בזמן של ריחוק כפוי, כיצד נערך משרד ממשלתי לטיפול במשבר בעין הסערה ולמה ישנן חברות מסורתיות, מנוהלות היטב, שמצאו עצמן לא מוכנות לתסריט הלא שגרתי שנכפה עלינו

01.03.2021 |

כתבות נוספות:
הפעלת עסק בתקופה של אי-וודאות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

ניהול עסקי בזמן משבר, היבטים פיננסים ומודלים תפעוליים

במסגרת ההרצאה מסביר גיא לאון כיצד ניתן להפעיל את העסק בתקופה של אי-וודאות. לאון, מייסד ומנכ"ל קבוצת "קרנף", המתמחה בהסעדה לשוק המוסדי, חברות וארגונים, סבור כי "מה שלא ניתן למדוד לא ניתן לנהל". בהרצאתו הוא צולל לרמת המיקרו של ניהול העסק עד למעבר פרטני על גיליונות האקסל. כל זאת במטרה להדגים כיצד ניתן לנסות ולשלוט בהוצאות בעת זו. במסגרת זו הוא בוחן טבלת P&L,
טבלאות - LABOR ,COST ,FOOD ועצי מוצר.

לצפייה בהרצאה>>

דיגיטאלנט FB

Facebook Ads - הקמה וניהול קמפיין ממומן לעסק קטן

במסגרת הקורס נלמד איך לנהל קמפיין ממומן לעסק קטן, החל מתכנון מקדים ומטרות, מבנה של קמפיין בפייסבוק, נראות וקריאייטיב, בניית קהלים ודו”חות ואופטימיזציה.

  • מרצה: שחר גבאי, Insight Marketing Solution 
  • 6 מפגשים LIVE
  • מחיר: 1,340 ₪ כולל מע"מ 
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה.
  • לפרטים על מועדי הקורס הקליקו.
הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר