<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
איך הופכים תוכן לביזנס

איך הופכים תוכן לביזנס

הכסף מדבר: איך באמת מייצרים הכנסה מתוכן ברשת?

שלושה מומחים מעולמות שונים מסבירים כיצד אפשר להשיא רווח מתוכן בפלטפורמות אינטרנט ● מה מציע LinkedIn לאנשי שיווק ומכירות, כיצד קהילות ברשת יכולות לשמש מקור הכנסה ואיך נכסי תוכן מקוונים נבנים לאורך זמן ומשרתים ארגונים
27.12.2020 |

כתבות נוספות:
הפעלת עסק בתקופה של אי-וודאות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

ניהול עסקי בזמן משבר, היבטים פיננסים ומודלים תפעוליים

במסגרת ההרצאה מסביר גיא לאון כיצד ניתן להפעיל את העסק בתקופה של אי-וודאות. לאון, מייסד ומנכ"ל קבוצת "קרנף", המתמחה בהסעדה לשוק המוסדי, חברות וארגונים, סבור כי "מה שלא ניתן למדוד לא ניתן לנהל". בהרצאתו הוא צולל לרמת המיקרו של ניהול העסק עד למעבר פרטני על גיליונות האקסל. כל זאת במטרה להדגים כיצד ניתן לנסות ולשלוט בהוצאות בעת זו. במסגרת זו הוא בוחן טבלת P&L,
טבלאות - LABOR ,COST ,FOOD ועצי מוצר.

לצפייה בהרצאה>>

חווית לקוח וניהול לקוחות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

חווית לקוח (CX) וניהול לקוחות בזמן שינוי

ההרצאה עוסקת בחוויית לקוח בעידן של שינויים. לדברי המרצה, רונית גנון עמית, בעלת חברת הייעוץ RGA Consulting, בעידן הדיגטלי הנוכחי ובכלל הלקוח זקוק לטיפול מא' ועד ת'. עלינו כבעלי עסקים להשקיע בחוויית הלקוח – "להבין מה הלקוח רוצה ואולי אפילו להקדים אותו ולהפתיע אותו". הדבר מקבל משנה תוקף כיום בתקופת ה-New Normal שיצרה הקורונה, שמשנה את הדרך שלנו לעשיית עסקים.

בין השאלות שבהן עוסקת ההרצאה: מה התחדש בתחום חוויית הלקוח בעת משבר הקורונה, מהי חוויית לקוח מיטבית כיום לעומת העבר, ממה היא מורכבת ומושפעת וכיצד נמדוד אותה.

לצפייה בהרצאה>>

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר