<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
האפי האוור בנושא "משברים וסליחות"

האפי האוור בנושא "משברים וסליחות"

מפגש Happy Hour: איך נתמודד עם משבר עסקי ומתי עלינו לבקש סליחה מהצרכן?

בערב ראש השנה האחרון חווה קייטרינג רן שמואלי תקלות לוגיסטיות, שהותירו כמו עשרות לקוחות ללא משלוח ארוחת חג. איך התמודדה חברת ההסעדה עם האירוע. ניתחנו את המקרה מכמה זוויות שונות

27.12.2020 |

כתבות נוספות:
קורס קפיטליזם קשוב

הובלת ארגונים במציאות מורכבת ומשתנה. קורס שגרירים מבית קפיטליזם קשוב ישראל

אם גם לך יש תחושה שהיית רוצה להתנהל ולנהל בצורה קצת אחרת, אנחנו שמחים להזמין אותך להצטרף אלינו.
הקורס יעניק לך כלים יישומיים להובלה עסקית קשובה, חיזוק למיתוג ולמיצוב המקצועיים שלך, הזדמנות לשפר ולהעצים את העשייה הקיימת שלך ועוד.

  • מועד תחילת הקורס: יום חמישי 22/10 בשעה 19:30.
  • כמות מפגשים: 10 מפגשים כשעתיים כל אחד.
  • מחיר: 1,200 ש"ח
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס בעת ההרשמה לקורס.
  • מחיר לאחר ההנחה: 900 ש"ח
  • לפרטים נוספים והרשמה הקליקו>>  
Omni channel / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

האם הקורונה רק האיצה את מה שחלקנו כבר ידענו?

בעידן בו ריחוק חברתי הוא הכרח וכל יציאה מהבית אמורה להצדיק את עצמה, נראה כי תקשורת ברורה אל מול הלקוחות לצד חווית לקוח מדוייקת, מעולם לא היו חשובים כל כך.

למאמר המלא>>

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר