<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
פרסום בדיגיטל / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

פרסום בדיגיטל / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

פרסום בדיגיטל - 2020

ההרצאה עוסקת בפרסום בדיגיטל ובעיקר ב-search marketing וב-social media marketing. בהרצאתו עבר אמיתי נחמד, סמנכ"ל הדיגיטל בפובליסיס מדיה ומרצה במרכז הבינתחומי בביה"ס ליזמות, על הנקודות הבאות: אילו כלים זמינים לנו לפרסום בדיגיטל (גוגל על שלל הפלטפורמות שלו, למשל, או פייסבוק), כיצד נמצא את קהל היעד שלנו, כיצד עובדות פלטפורמות הפרסום השונות, איך נמדוד אפקטיביות קמפיינים ואיך ננצל טרנדים במדיה לטובת העסק.
16.09.2020 |

כתבות נוספות:
הרצאה ראשונה בסדרת Happy Hour של גלובסקול

איקורמס על סטרואידים - הרצאה במהירות האור: הטיפים שישדרגו לכם את הפעילות העסקית ברשת

שלושה מומחים; שלוש זוויות; שלושים דקות – יעל קנדר, מנהלת BDO Digital, ברוך אנגל, CDO, פקטורי 54 וליהי לוטן, מייסדת ובעלים The Spetz מסבירים כיצד האיצה הקורונה את עולמות הסחר המקוון?

לצפייה בהרצאה>>

"ב-2020 איש מכירות צריך בעיקר להקשיב ללקוח, לשאוף להצגת מוצר ממוקדת" / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

מיומנויות מכירה ומשא ומתן בעידן הקורונה

ההרצאה עוסקת בשיפור מיומנויות מכירה ומשא ומתן. לדברי המרצה, אלון פסטרנק, יועץ ארגוני עצמאי, המתמחה בעולמות המכירה ובמיומנויות מכירה, "בעבר נאמר כי איש מכירות צריך לדעת לדבר, אבל ב-2020 איש מכירות צריך בעיקר להקשיב ללקוח, לשאוף להצגת מוצר ממוקדת ולא לרסס לכל הכיוונים. במכירה העדכנית אנו מדברים מעט ולעניין על מה שנכון ורלוונטי ללקוח".

לצפייה בהרצאה>>

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר