בחסות
x

שיתוף

סגירה

01

Puls

פלטפורמה להזמנת טכנאים למוצרי חשמל

מייסדים:

איתי הירש (מנכ"ל) ואייל רונן

משקיעים:

סקויה, טמסק, רד דוט קפיטל ו-ויולה ונצ'רס

שנת הקמה 2015
עובדים 100
גיוסי הון 93 מיליון דולר
"כשמתקלקל מוצר בבית זה יכול להרוס את השבוע. אנחנו נותנים שקט"
אושרית גן-אל

כל מי שהתקלקל לו פעם מכשיר חשמלי בבית, שזה בערך כולנו, יודע שמדובר בחווייה מעצבנת ומלאה בתסכול, המתנה ומאמץ. הסטארט-אפ Puls (לשעבר CellSavers), שהקימו ב-2015 שני היזמים איתי הירש ואייל רונן, ישראלים לשעבר שמתגוררים בארה"ב, מבקש לתת מענה בדיוק לבעיה הזו.

החברה בנתה פלטפורמת אונליין, בסגנון אובר או Airbnb, שמחברת בין הלקוח לטכנאי המתאים לו ביותר - במטרה להפוך את תיקון התקלה לפשוט, נעים ומשתלם יותר עבור שני הצדדים. המערכת משרתת כיום מאות אלפי לקוחות בחודש בארה"ב, ונראה שזו רק ההתחלה.

"למצוא טכנאי בעצמך זה תהליך ארוך ומתסכל, שהורס את היום ואפילו את השבוע", אומר הירש, המשמש כמנכ"ל החברה. "אבל זו ברירת המחדל של הלקוח, לדעתי בכל העולם. אנשים מנסים את מזלם והולכים לגוגל, פייסבוק, ילפ, שואלים חברים, מבזבזים המון זמן ואנרגיה. אחר כך הם צריכים לחכות שעות ביום השירות, לנחש אם אפשר לסמוך על מי שיגיע ולהכניס אותו הביתה, ולהתמקח על המחיר. אנחנו ניסינו לפתור כל קושי כזה גם טכנולוגית וגם אופרטיבית, כדי לתת לאנשים שקט".

הלקוחות שנכנסים לאתר puls.com , לעומת זאת, בוחרים את סוג המכשיר שנדרש בו תיקון או התקנה, סוג התקלה ומועד ההגעה הרצוי של הטכנאי, ומקבלים מחיר מראש. לאחר מכן הלקוחות ממלאים את הכתובת ופרטיהם האישיים. מכאן הפלטפורמה של פאלס כבר תעשה את שלה, ותשדך בין הלקוח לטכנאי המתאים בהתאם לקריטריונים שמולאו, מבלי שהלקוח נדרש אפילו לבחון בעצמו אפשרויות לבעלי מקצוע. כמו להזמין מונית באפליקציה.

וות PULS / צילום: שלומי יוסף"

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס