בחסות
x

שיתוף

סגירה

04

Lightricks

אפליקציות לעיבוד תמונות וסרטונים

מייסדים:

ד"ר זאב פרבמן (מנכ"ל), ניר פוצ'טר, עמית גולדשטיין, ירון אינגר ואיתי צידון

משקיעים:

Insight Venture Partners , כללטק, ויולה ונצ'רס

שנת הקמה 2013
עובדים 150
גיוסי הון 70 מיליון דולר
"אדובי נרדמה במובייל, עכשיו זו ההזדמנות הגדולה שלנו"
שירי דובר ויסמין יבלונקו

בחודש שעבר הודיעה חברת לייטריקס כי השלימה סבב גיוס הון של 60 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון Insight Venture Partners ובהשתתפות כללטק, זרוע ההשקעות בישראל של Access Industries. זו הייתה הבעת אמון נוספת בחברה הירושלמית, שמאז 2015 הספיקה לחמש את מצבת העובדים שלה (מ-30 ל-150), ושלדבריה בשנתיים האחרונות הכנסותיה צמחו ב-270% מדי שנה, וצפויות לעמוד ב-2018 על 55 מיליון דולר.

לייטריקס מפתחת אפליקציות לעיבוד תמונה ווידאו, הפונות לחובבי, אמני ומקצועני מובייל. "אנחנו עושים דמוקרטיזציה של יצירתיות", אומר זאב פרבמן, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה. "זו כותרת גדולה, כי הרבה חברות יגידו שזה מה שהן עושות. אבל אנחנו ידענו לזהות את האנשים שיצירתיות מעניינת אותם בפלטפורמה הכי עממית בימינו – המובייל".

לדברי פרבמן, ללייטריקס שלושה קהלים עיקריים. הראשון - אנשים שאכפת להם מהמיתוג האישי שלהם ברשתות חברתיות, מהמכורים לסלפי ועד אלה שמצלמים באובססיביות את הילדים. המוצר המיועד עבורם הוא Facetune, אפליקציית עריכת תמונות פורטרט. פשוטה וקלה יותר מפוטושופ - אך בעלת יכולות מתוחכמות יותר מאינסטגרם. "היא עברה את ה-60 מיליון הורדות", מתגאה פרבמן.

וות Lightricks / צילום: איל יצהר"

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס