בחסות
x

שיתוף

סגירה

05

Gong.io

ניתוח שיחות מכירה ושירות

מייסדים:

עמית בן דב (מנכ"ל) ואילון רשף

משקיעים:

סיסקו, Norwest, שלמה קרמר, Wing, NextWorld

שנת הקמה 2015
עובדים 90
גיוסי הון 28 מיליון דולר
"אנחנו הזבוב על הקיר, שמקשיב ועוזר לנווט את השיחה"
מיכל רז חיימוביץ'

"כל השיחות מוקלטות לצורכי בקרה ושיפור השירות". המשפט הזה, שמקדם כמעט כל שיחה למוקד מכירות או תמיכה, עובר לרובנו ליד האוזן. מבחינת Gong.io, זהו רק תחילתו של תהליך, שבסופו המטרה היא שהשירות אכן ישתפר - ושיהיו לכך הוכחות בשטח.

הסטארט-אפ, הפועל מהרצליה ומסן פרנסיסקו, פיתח תוכנה להקלטת, תמלול וניתוח שיחות. בין היתר נבחן מספר השאלות ששואל הנציג, חלוקת זמן הדיבור בינו לבין הלקוח (החלוקה האידיאלית: 54% ללקוח, 46% לנציג), ההפוגה שלוקח נציג המכירות עד שהוא שואל או משיב על שאלה (שנייה היא פרק הזמן הנכון), ועוד ועוד. קצת דומה לסטטיסטיקות של משחקי כדורגל או כדורסל, מקור ההשראה של מנכ"ל החברה, עמית בן דב

בן דב הקים את גונג ב-2015 עם שותפו אילון רשף, לאחר שהשניים חשו שזיהו צורך חיוני שאין לו מענה. "נגיד שהתקשרת לחברת תקשורת או בנק וחשבת שאת עומדת להתפוצץ, מישהו עושה עם זה משהו? אחרי שנציג המכירות מנתק הוא כותב סיכום שיחה בכמה שורות, שממילא לא מגיע להנהלה, ואז הרבה עסקאות הולכות לאיבוד ולא יודעים למה", הוא אומר, "המטרה שלנו היא לעזור בניווט השיחה למקום הרצוי: אנחנו כמו זבוב על הקיר שמקשיב, מבין ומעדכן את כל מי שצריך".

איך אתם עושים את זה?

"המערכת שלנו פועלת באמצעות בינה מלאכותית שלומדת עשרות אלפי אינטראקציות עם לקוחות. היא מאפיינת את השיחות המוצלחות, שנגמרות במכירה או בשירות שזכה לדירוג גבוה, ומפיקה המלצות על הבסיס הזה. אלה הצעות כמו לשאול יותר שאלות ולהקשיב, להשתמש יותר במילים מסוימות ולתחום את השיחה בפרק זמן מוגדר.

וות Gong / צילום: איל יצהר"

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס