קורפו / צילום: שאטרסטוק

אנשי תרבות, עסקים וקולינריה ממליצים:

50 מקומות

שחייבים לראות פעם בחיים

המסע לארץ הקרח, האי של רובינזון קרוזו והמסעדה ששווה לטוס בשבילה לפריז. אביב גפן, מאיה וורטהיימר, ישראל אהרוני, הילה קורח ועוד אושיות תרבות, עסקים וקולינריה מספרים ל'ליידי גלובס' על המקומות שחייבים לראות לפחות פעם בחיים

שני אשכנזי, רז סמולנסקי, מיכל פלטי
הטיילת במיאמי / צילום: שאטרסטוק
הטיילת במיאמי / צילום: שאטרסטוק
מאיה ורטהיימר / צילום: אבי ולדמן מאיה ורטהיימר שחקנית ומגישת טלוויזיה מיאמי, ארה"ב

טסנו לירח דבש, במשך שלושה שבועות טיילנו בארה"ב, ואז גיליתי את מיאמי. עברנו שם כי היא נמצאת בדרך שבה נסענו בין ניו יורק לפלורידה, וזה היה אחד המקומות הכי כיפיים בטיול שלנו. מיאמי נמצאת שעה טיסה מניו יורק, זה מקום טרופי עם מזג אוויר מעולה, כל הבתים בעיצוב חצי קובני, הכול יפה וצבעוני.
הצג עוד

יש ים שאפשר להיכנס אליו (בניגוד ללוס אנג’לס, שם הים קר ולא נעים להיכנס אליו). רכבנו על אופניים לאורך הטיילת והרגשנו כמו בסרט.

#אוכל: Sweet liberty - מסעדה של אוכל אמריקאי, הכי טובה וטעימה שאכלנו בה. חובה לאכול שם את ההמבורגר, זה נשמע הכי בסיסי, אבל הוא מעולה. הכול שם היה מדהים, גם טבעות הבצל, סלט העוף והקינוחים, וזו לא מסעדת יוקרה. הגענו לשם במקרה, בעקבות המלצה של הבל בוי במלון, וחזרנו אליה בכל ערב.

#מלון: ה–W נמצא במרכז העניינים ומציע אופניים שניתן לטייל איתם. הגענו מעט אחרי ההוריקן, וישנו בסוויטה מטורפת שהייתה יחסית זולה.

#תכנון: ידענו שאנחנו רוצים לזרום ושלא הכול יהיה קבוע מראש. טסנו עם תקציב מוגבל, אז התחברנו לכל האפליקציות הכי מגניבות: book for tonight להזמנת מלון לאותו ערב; אפליקציה להופעות, וכך הגענו להופעה של קולדפליי בשורה שלישית במחיר נמוך ב–50%, כי קנינו את הכרטיסים שעתיים לפני ההופעה. היינו מאוד דינמיים והשתמשנו בטכנולוגיה. מעבר לחיסכון, יש בטיול כזה הרבה ספונטניות.הסתר

50 מקומות שחייבים לראות | כל הזכויות שמורות לגלובס 2019