בחסות
x

שיתוף

סגירה

06

trigo

טכנולוגיה לחנויות ללא קופה

מייסדים:

מיכאל ודניאל גבאי

משקיעים:

טסקו, רד דוט קפיטל, קרן ורטקס וקרן חץ

שנת הקמה 2018
עובדים 50
גיוסי הון 34 מיליון דולר
"אנחנו באים לסופרמרקט המסורתי ומסבים אותו לסופרמרקט אוטונומי"
שני מוזס

מהעגלה שפיתחו בסלון ועד לעבודה עם רשתות הקמעונות הגדולות בעולם: הסטארט-אפ הישראלי טריגו ויז'ן כבר גייס 34 מיליון דולר, חתם על שיתוף פעולה עם טסקו, אחת מרשתות המזון הגדולות בעולם, ומתחרה ישירות באמזון גו, רשת החנויות האוטומטיות שפיתחה אמזון. כל זאת, בתוך פחות משלוש שנים מאז שהוקמה ב-2017 על ידי האחים מיכאל ודניאל גבאי, יוצאי תוכנית תלפיות ויחידות עילית של חיל מודיעין, שעסקו במהלך שירותם הצבאי בפיתוח טכנולוגיות בינה מלאכותית.

"טריגו למעשה מפתחת את היכולת להיכנס לחנות, לקחת כל מה שרוצים מהמדף ולצאת בלי תור או מעבר דרך קופה, וזאת באמצעות מצלמות שמותקנות בתקרת החנות. הטכנולוגיה מאפשרת להתחיל לעקוב אחרי התנועות של הלקוחות בחנות, וזה אומר מוצרי אנליטיקה, בקרת מלאי, שיווק, ניהול יעיל יותר של החנות ועוד", מסביר מיכאל.

"הפער בין הטכנולוגיות שבהן עסקנו בצבא לעומת תחום הקמעונות היה נראה לי מאוד גדול. היה לי איזשהו רעיון ליצור עגלה חכמה שיש בה מצלמה וכל דבר שיוכנס לעגלה יזוהה על ידי המערכת, וכך תתבצע רשימת הקניות. הצעתי את זה לדניאל אחי שהוא טכנולוג, הוא נדלק על הרעיון, והתחלנו לבנות אבטיפוס של עגלה בעצמנו בסלון בבית ב-2017. הלכנו עם העגלה לכמה קמעונאיות גדולות, כשהשתיים הראשונות שפגשנו היו שופרסל וטסקו. הן אמרו לנו שזה רעיון לא כל כך טוב, אך הם מאוד התרשמו מאיתנו.

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס