בחסות
x

שיתוף

סגירה

05

verbit

טכנולוגיית תמלול מבוססת בינה מלאכותית

מייסדים:

תום ליבנה, אריק שלף וקובי בן צבי

משקיעים:

ויולה ונצ'רס, כללטק, וינטג', ורטקס, Oryzn Capital ו-HV Ventures

שנת הקמה 2016
עובדים 100
גיוסי הון 34 מיליון דולר
"אנחנו כמו האובר של התמלול – מעסיקים פרילנסרים בכל העולם כדי לדייק ב-99%"
שירי דובר

"זה התחיל כמו סיפור אהבה", כך מתאר תום ליבנה (34), מנכ"ל הסטארט-אפ ורביט (Verbit), את הקליק שהוביל אותו יחד עם שני שותפיו להקים מיזם שיצמח בתוך שלוש שנים לחברה של מאה עובדים שמעסיקה אלפי פרילנסרים ברחבי העולם. "אנחנו חברת תמלול טכנולוגית שמשלבת תמלול אוטומטי עם אינטליגנציה אנושית במודל היברידי, על מנת לספק את אותו תמלול למגוון רחב של תחומים - משפט, חינוך, מדיה, עיתונות וכו'.

"את אריק שלף (43), סמנכ"ל הטכנולוגיות שלנו, הכרתי דרך חבר משותף. בידיעה ששנינו חולמים להקים מיזם יחד וכמו בסיפורי האהבה הגדולים ביותר, טסתי עם כרטיס לכיוון אחד לסיליקון ואלי, שם אריק התגורר באותה התקופה. חודש שלם ישנתי אצלו על הספה, לא הייתה אפילו פעם אחת של אי הסכמה, וככה התחלנו לעבוד יחד". שלף, בוגר תואר בהנדסת מחשבים ודוקטור למתמטיקה, הוביל באותה תקופה את תחום זיהוי הדיבור בחטיבת המחשוב הלביש של אינטל, לאחר שרכשו את הסטארט-אפ שבו עבד. הביקור של תום הגיע לו בדיוק בתקופה שהוא תהה מה הלאה.

השניים חברו לקובי בן צבי (39), שהיה באותם ימים בין עבודות והתלבט בין כמה הצעות, והחליט להצטרף אליהם. "הבנו שחסרה לנו צלע שלישית - אריק יודע לבנות אלגוריתמים לזיהוי דיבור, אבל צריך גם ראייה מוצרית - עיניים של מהנדס - על מנת שנוכל להשלים את המעגל. ואז אריק העלה את השם של קובי, עימו הוא עבד במקום עבודה קודם". בן צבי מספר כי הוא עוסק בפיתוח מגיל שש, ובגיל 18 כבר נכנס לתעשייה. במהלך השנים עבד בכמה סטארט-אפים, וכן בחברת M-Systems שנמכרה לחברת סאנדיסק.

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס