הוספה ליומן
המפגשים ללא עלות ללקוחות אסם נסטלה פרופשיונל להרשמה
שניות
דקות
שעות
ימים

דיגיטל, הסעדה, קורונה ומה שביניהם

קורס יעודי הכולל מידע, כלים דגיטלים והכוונה עסקית ליציאה מהמשבר לבעלי העסקים בתחום המזון. הקורס ניתן ללא עלות ללקוחות אסם נסטלה פרופשיונל

משבר הקורונה העולמי הנחית מכה קשה על עסקי המזון מחוץ לבית. הפעילות בשוק המוסדי נעצרה באופן כמעט מוחלט. מלונות, מסעדות ובתי הקפה, עומדים בפני בעיה, שאינה זמנית וקצרת טווח.

עסקים יאלצו לבצע התאמות עסקיות על מנת לשרוד במציאות העסקית החדשה. פלטפורמה דיגיטלית עבור מסעדות ובתי קפה תהפוך להכרחית כמו גם תפעול מערך שליחויות. המציאות החדשה תחייב גם שמירה על איכות והיגיינה ומעטפת ניהול העסק תידרש להתאמות.

אסם נסטלה פרופשיונל בשיתוף גלובסקול מציעים סדרת מפגשי אונליין לבעלי עסקים מתחום המזון והמסעדנות, שתסייע להתמודד עם תנאי השוק המשתנים, תספק ארגז כלים מקצועי ותסייע בהכוונה עסקית ליציאה מהמשבר.

לצפייה במפגשים קודמים

הקורס יחל ב 10 במאי ויכלול 8 מפגשים. 
המפגשים יתקיימו בימים ראשון ורביעי, בין השעות 14:00 – 15:30. 
המרצים הינם מומחים בתחומם ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. 
המפגשים יתקיימו אונליין באמצעות אפליקציית זום. בכל מפגש יתאפשרו שאלות ותשובות מהמשתתפים.
עלות שמונת המפגשים 1,600 ₪ + מע"מ למשתתף, ניתן להירשם גם למפגשים בודדים. 
לקוחות אסם נסטלה פרופשיונל יהיו זכאים להטבה ללא עלות.

נושאי המפגשים

מפגש ראשון - יסודות הדיגיטל המפגש יעסוק בעולם הדיגיטל ויכלול מספר נושאי ליבה בתחום

מרצה: בוריס קימלמן 

המפגש הראשון של סדרת המפגשים יכלול מספר נושאים בעולם הדיגיטל כמו: מושגים, נכסים דיגיטליים בעסקים, איך בוחרים ספקים ומנהלים אותם בשוטף, איך מחברים בין מהלכי שיווק לצרכים טכנולוגיים על מנת לשפר את התוצאות העסקיות, ועוד.

מפגש שני - כיצד בונים אתר eCommerce? הדרך להקמת האתר, הפתרונות בתפעול ולוגיסטיקה, כלים שיווקים בניהול אתר איקומרס

מרצה: מיכל חיון 

המפגש השני בסדרה יכלול כלים פרקטיים כמו - מהם הצעדים שנדרש לעשות בדרך להקמת אתר איקומרס, הגדרת הצרכים של האתר ובחירת פלטפורמה/טכנולוגיה מתאימה, מה מוכרים ואיך, וההחלטה על יעדי מכר, התייחסות לפתרונות פתרונות תפעול לוגיסטיקה ושירות. בנוסף המפגש יעסוק בכלים השיווקיים העיקריים לקידום האתר. 

מפגש שלישי - חדשנות ב- eCommerce ושיווק לעסקים קטנים היכרות עם טכנולוגיות לשיפור ביצועים עיסקיים.

מרצה: נטלי טנא 

ישראל היא מעצמת חדשנות, רק בתחום ה-eCommerce קיימים לפחות 450 סטארטאפים ישראלים שפיתחו טכנולוגיות לשיפור ביצועים עיסקיים באתרי מסחר. נכיר מספר טכנולוגיות מותאמות לעסקים קטנים שפותחו על ידי סטארטאפים ישראלים במטרה לשפר ביצועים עסקיים באתרי סחר ורשתות חברתיות. נציג קייסים אמיתיים ודוגמאות מעסקים מקומיים קטנים שהצליחו באמצעות פתרונות טכנולוגיים לשחק במגרש של העסקים הגדולים. 

מפגש רביעי - ניהול עסקי בזמן משבר, היבטים פיננסים ומודלים תפעולים היבטים ניהולים ועיסקיים בזמן של אי ודאות ומשבר

מרצה: גיא ליאון 

המפגש הרביעי יעסוק בכיצד מנהלים את העסק בזמן מאתגר של אי וודאות, תנאי התחרות משתנים, שוק העבודה שמשנה את פניו, התנהגות ודרישות הלקוח. המפגש יכלול גם היבטים ניהולים, עיסקיים ופיננסים, כלים ומודלים תפעולים. 

מפגש חמישי - חווית לקוח וערוצי מכירה בזמן שינוי מה אפשר ללמוד משינוי ההתנהגות המתרחשים בצד הצרכנים בעת הזו ובכלל

מרצה: רונית גנון עמית 

המפגש החמישי יציף את השאלות הקשות על האם הדיגיטל יחליף את אנשי המכירות בעידן הפוסט-קורונה? מהי הגישה הנכונה לניהול חווית לקוח (CX) ומסעות לקוח  (Customer Journey). המפגש יעסוק בחשיבות הנושא בענף המזון המקצועי ומה אפשר ללמוד משינוי ההתנהגות המתרחשים בצד הצרכנים בעת הזו ובכלל.

מפגש שישי - איך עושים תוכן? איש מכירות ושמו תוכן ועל החשיבות של התוכן בניהול עסק

מרצה: נאור נרקיס 

יש איש מכירות שיכול להיות פעיל 24/7 בשבילכם, להביא לכם לקוחות נלהבים, לשווק אתכם במקומות שלא חשבתם להגיע אליהם - לאיש/ת המכירות הזה קוראים תוכן. במהלך המפגש נלמד כיצד להתחיל לייצר תוכן, איפה כדאי להתמקד, איך להפיץ אותו ולהביא אליו אנשים ולמה התמדה הרבה יותר חשובה מאיכות התוכן? המפגש יתמקד בפרקטיקום של ארגז כלים מקוון לייצור תוכן.

מפגש שביעי - מיתוג אישי ועיסקי על חשיבות המיתוג האישי והעיסקי בניהול עסק 

מרצות: אריאלה דניאלי, גלית אקרמן ברש 

המפגש יעסוק בחשיבותו של המיתוג האישי כמכלול תפיסות, ידע, רגשות ואסוציאציות שיש לאנשים, כשאומרים את שם העסק שלך. מיתוג אישי מסייע ליצור בולטות, זכירות, בידול ותפיסת מומחיות, וישפיע על מארג הלקוחות, היקף וסוג העסקאות. המפגש יכלול כלים פרקטיים לבניית המיתוג האישי לעסק שלכם. 

מפגש שמיני - שינויים בתפיסת בריאות הציבור בעקבות משבר הקורונה על ההשפעה של המציאות הנוכחית בהתנהלות עסקי המזון וכיצד מתמודדים עם זה?

מרצה: ד"ר דיויד רוזנבלט

אנשי ענף המזון ניצבים מול אתגרי בריאות הציבור ללא קשר לנגיף שהפך את עולמינו. אך יחד עם זאת איום הקורונה מוסיף עוד רובד של התמודדות, אותו אנחנו לומדים לשלב במערכת ניהול בטיחות המזון הקיימת. בנוסף לחשש הקיומי המתמשך לגרימת פגיעה בריאותית בצרכנים, הענף כולו נאלץ להבטיח רציפות אספקה והמשכיות עסקית הכוללת גם את בטיחות הצוות. במפגש זה נשמע כיצד היבטי בריאות הציבור משפיעים על הענף היום ואיך ייראה העתיד.

מרצים

 
בוריס קימלמן / צילום: באדיבות המצולם בוריס קימלמן בעלים, חברת B DIGITAL
בוריס קימלמן / צילום: באדיבות המצולם

בעלים של חב' בי דיגיטל לשיפור המרות באתרי איקומרס. עוסק בתחום למעלה מ - 11 שנים , ניסיון רב בהובלת תהליכי שיפור המרות באתרי איקומרס, שיפור תהליכי ניהול מחלקות הדיגיטל, והטמעת תהליכי אוטומציה בארגונים לשיפור התוצאות העסקיות. היה מנהל הדיגיטל של רשת מלונות פתאל . בוריס עובד עם ארגונים גדולים במשק כמו סופר פארם, מגזין אוטו, קבוצת אברהם הוסטל, איסתא ועוד.

בוריס קימלמן / צילום: באדיבות המצולם
מיכל חיון / צילום: עופר חג'יוב מיכל חיון בעלים ומנכ"לית משותפת, חברת !2DO
מיכל חיון / צילום: עופר חג'יוב

כיום היא מנכ"לית משותפת ב-!2Do, חברה לליווי אסטרטגי וניהול פרויקטים למקסום מכר איקומרס, ניהול ובניית אסטרטגיית מדף דיגיטלי, ניהול דאטה, נאמנות וחוויית לקוח. החברה מלווה Hands on את ההוצאה לפועל של פרויקטים, המאפשרים הגברת מכר והמרה באמצעות טכנולוגיה ודיגיטל. בעלת ניסיון עשיר בשיווק ופרסום, שימשה כסמנכ"לית מדיה ופיתוח עסקי בגיתם, ומשנה למנכ"ל ב-comme ill faut. 

מיכל חיון / צילום: עופר חג'יוב
נטלי טנא / צילום: supersonas נטלי טנא מנהלת פרויקט ShoppingIL
נטלי טנא / צילום: supersonas

נטלי טנא מנהלת פרויקט ShoppingIL ביוזמת Google ויועצת לסטארטאפים בתחום ה-eCommerce. נטלי מנהלת קהילה קבוצת אתרי הסחר ShoppingIL ובה 3000 עסקים ישראלים בעלי חנות למכירה אונליין.

נטלי טנא / צילום: supersonas
גיא ליאון / צילום: אורי לאון גיא ליאון מייסד ומנכ"ל, קבוצת קרנף
גיא ליאון / צילום: אורי לאון

מייסד ומנכ"ל קבוצת קרנף המתמחה בהסעדה למסדות אקדמיים,חברות ומוסדות ציבורים. לקבוצה 28 סניפים בפריסה ארצית וכ- 400 עובדים. הקים את החברה בשנת 2003, אחראי למיתוג ומיצוב החברה והתוויית מדניות הניהול שלה.

כיהן כחבר דירקטוריון- חברת "אשרא" וכיו"ר ועדת השקעות שלה. מרצה אורח בנושא יזמות עסקית בחברות מובילות ומוסדות אקדמיים.

גיא ליאון / צילום: אורי לאון
רונית גנון עמית / צילום: מיכה לובוטון רונית גנון עמית בעלים, חברת RGA Consulting
רונית גנון עמית / צילום: מיכה לובוטון

בעלת חברת RGA Consulting לייעוץ שיווק ויישום אסטרטגי, מתמחה בעולמות השיווק, הדיגיטל, המכירות ואסטרטגיית ניהול לקוחות.כמו כן עסקה גם בטרנפורמציה דיגיטלית של מערכי שירות ומכירות, באוטומציה של תהליכי שיווק, בבניית שירותים ומוצרים ובבניית תוכניות עיסקיות תואמות; מלווה סטארט-אפ בתחום הפינטק ומעבירה הרצאות בתחום.

מאחוריה 20 שנות ניהול בכיר בחברות תקשורת ומדיה. בין תפקידיה הקודמים: משנה למנכ"ל רשת-13, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות ב-yes, משנה למנכ"ל נטוויז'ן וניהול סטארט-אפ בתחום הפרסום. בנוסף, היא כיהנה כדירקטורית בחדשות 2, כיו"ר ועדת המדרוג, דירקטורית בנטוויז'ן יישומים, נענע10 ועוד.

רונית גנון עמית / צילום: מיכה לובוטון
נאור נרקיס / צילום: Tsuf Peterson נאור נרקיס מנהל קהילת תוכניסטים
נאור נרקיס / צילום: Tsuf Peterson

מנהל את הקהילה הגדולה ביותר בישראל של אנשי ונשות תוכן - התוכניסטים. נאור מלמד באוניברסיטת תל אביב וגן בסדנאות פרטיות כיצד לבנות קהילות אונליין משמעותיות ורווחיות ומייעץ בנושא לחברות הגדולות בישראל.

נאור נרקיס / צילום: Tsuf Peterson
אריאלה דניאלי / צילום: עדי הלמן אריאלה דניאלי מרצה ויועצת לחדשנות
אריאלה דניאלי / צילום: עדי הלמן

מרצה ויועצת לחדשנות, מלווה ארגונים בבניית מוצרים ושירותים דיגיטליים.

אריאלה דניאלי / צילום: עדי הלמן
גלית אקרמן ברש / צילום: עדי הלמן גלית אקרמן ברש מרצה ומנחה בתחום השיווק
גלית אקרמן ברש / צילום: עדי הלמן

מרצה ומנחה סדנאות לכתיבה שיווקית, מלווה אנשים עם סיפור אישי להרצות.

גלית אקרמן ברש / צילום: עדי הלמן

הרשמה למפגש

המפגשים יערכו באמצעות ZOOM. פרטי ההתחברות יישלחו יום לפני בהודעת SMS

המפגשים ללא עלות ללקוחות אסם נסטלה פרופשיונל
 
X

שיתוף

סגור