באים בטוב

אודות הפרוייקט
פרויקט "באים בטוב" של "גלובס" רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל, בכדי לייצר קמפיינים יצירתיים וחכמים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן.
מנהלות ומנהלי עמותות, ספרו לנו על העמותה שלכם, על פועלה ועל האתגרים העיקריים שניצבים בפניה בימים אלו. העמותות שיבחרו להשתתף בפרויקט יזכו בקמפיין פרסומי ללא עלות שיפורסם באתר, בעיתון ובאפליקציה של "גלובס".
אודות באים בטוב

ספרו לנו על העמותה שלכם בטופס ההרשמה

אודות באים בטוב

אנחנו נבחר את העמותות

אודות באים בטוב

העמותות שייבחרו יקבלו קמפיין שיפורסם בגלובס ללא עלות

צוותי הקריאייטיב שהתנדבו לפרויקט
מירן פחמן באים בטוב

מירן פחמן

יגאל חזן באים בטוב

יגאל חזן

הקמפיין שעשינו
מי אנחנו

שם העמותה: נירים

על העמותה:

כפר הנוער נירים רואה את הנערים דרך הפריזמה של הכוחות והפוטנציאל שלהם ולא דרך התמקדות בבעיות שאיתן הם מגיעים. הנחת היסוד היא כי נערים ונערות אלו מסוגלים לשקם את עולמם הרגשי, לחוות הצלחה ולרכוש את הכלים, המיומנויות והביטחון העצמי אשר יעזרו להם להשתלב מחדש במרכז החברה הישראלית.

עמוד הקמפיין
מי אנחנו

ההרשמה נסגרה.

תודה לכל העמותות שנרשמו. בקרוב תוכלו לראות כאן את הטוב שקורה כשמחברים בין קריאייטיב לעמותות.

© כל הזכויות שמורות לגלובס
יצירת קשר תקנון