x

שיתוף

סגירה
מייסדי Navina / צילום: איל יצהר
08

Navina

תובנות ממידע רפואי באמצעות בינה מלאכותית

מייסדים: רונן לביא ושי פררה

משקיעים: קרן אלייב, וורטקס ונצ'רס, גרוב וונצ'רס ו-Schusterman Family Investments

שנת הקמה: 2018 עובדים: 65 גיוסי הון: 44 מיליון דולר

להכיר את החולה תוך 20 שניות: החברה שמייעלת את עבודת רופא המשפחה
הסטארט-אפ נבינה יצא לדרך ב-2018 והתמקד בשיפור הממשק שבין הרופא למטופל. החברה מנסה לפתור את אחת הבעיות הכואבות ביותר גם למטופלים וגם למטפלים, ולהציג לרופא את כל המידע הרלוונטי עבורו בצורה נוחה ויעילה
גלי וינרב

המוצר של חברת נבינה מטפל ברגע הזה שבו אתם נכנסים למשרד של הרופא, והוא מתחיל לשאול אתכם המון שאלות ששאלו אתכם בעבר. עד שהוא מסיים לשאול את כל השאלות שכבר נענו, כמעט ואין לו זמן לשמוע איך אתם מרגישים, מה מביא אתכם אליו הפעם, ומה השתנה מאז הביקור הקודם. עד שהוא מרים את העיניים מהמחשב, לפעמים כבר יצא לכם החשק לספר לו איך אתם מרגישים.

נבינה מכינה מראש מידע לרופא לקראת מפגש עם כל מטופל. לאחרונה גייסה החברה 22 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן אלייב בהשתתפות וורטקס ונצ'רס, גרוב וונצ'רס ו-Schusterman Family Investments. בסך-הכול גייסה החברה עד היום 44 מיליון דולר.

נבינה נוסדה בשנת 2018 על-ידי יוצאי יחידת 8200, רונן לביא ושי פררה, שהקימו יחד את מעבדת ה-AI באגף המודיעין. במסגרת תפקידם הם פיתחו מערכות תומכות החלטה, וכעת הם מיישמים את הידע הזה עבור העולם הרפואי.

"כשפרשתי, ושי השתחרר אחרי שנים רבות ב-8200, בחנו את היישום האפשרי של הידע ושל הניסיון שצברנו בשוק הרפואי", מספר לביא. "זיהינו כי עומס המידע על הרופא הוא עול, אך התעלמות ממנו עלולה להוביל לתביעה. לכן היחס של רופאים למערכות מידע חדשות הוא חשדני. הם מעריכים את המידע, אך גם עייפים ממנו".

קראו עוד

צלם הפרויקט: איל יצהר

© כל הזכויות שמורות לגלובס