הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
ד"ר קירה רדינסקי / איור: גיל ג'יבלי

ד"ר קירה רדינסקי / איור: גיל ג'יבלי

איך השפיעה ד"ר קירה רדינסקי על פעילות מלונות דן בימי הקורונה?

חוקרת הדאטה, ד"ר רדינסקי, הוכיחה כי כשרון, השקעה וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה הם שילוב מנצח; בעת הקורונה נדרשנו במלונות דן לסוג חשיבה שכזה - גייסנו את המשאבים שהיו ברשותנו במטרה לעשות את הכי טוב שאפשר לטובת הציבור הישראלי בכלל ואורחי המלונות בפרט
26.09.2021

משנת 2019 אחראית טלי קידר על האסטרטגיה השיווקית והדיגיטלית של רשת מלונות דן; בשנה מאתגרת זו הובילה מהלכים לחיזוק המותג, חוויית האירוח והחדשנות, בתנאים של שינויים דרסטיים בענף התיירות.
לפני כן מילאה תפקידי שיווק בכירים באלקטרה מוצרי צריכה, בנק דיסקונט ופלאפון. במסגרות אלו הובילה מהלכים משמעותיים בתחומי האסטרטגיה, המיתוג, הדיגיטל והחדשנות.

טלי קידר / צילום: סיון פרג'טלי קידר / צילום: סיון פרג'

הדמות: ד"ר קירה רדינסקי

תפקיד: חוקרת מדענית ויזמית, כיום מכהנת כיו"ר חברת דיאגנוסטיק רוביטקס.

הניצוץ: עולם הדאטה והיכולת לאסוף מידע ולהשתמש בו הוא תחום מרתק. הניצוץ של ד"ר רדינסקי הוא בבחירה שלה לחקור את עולם הבינה המלאכותית והדאטה ולהשתמש בו למטרות של ניבוי רפואי. במהלך השנים היא שילבה בצורה ייחודית בין רוח יזמית לבין מחקר אקדמי מעמיק ובכך הצליחה לחזות התפרצות של מגפות ברחבי העולם. כיום החברה בראשותה מנסה להשתמש בכלים ובידע שצברו כנגד מגפת הקורונה.

ציטוט:


"גדלתי עם נשים חזקות, קרייריסטיות, שידעו מה הן רוצות. נסיבות החיים שלהן לא אפשרו להן להגיע לאן שהן הציבו לעצמן, אבל הן סיפקו לי את כל התנאים הדרושים כדי לפרוץ".

מה למדתי מהדמות: מגיל צעיר בחרה ד"ר רדינסקי בהשקעה, עבודה ולמידה אינטנסיבית, אבל במקביל פיתחה חשיבה יצירתית עם רעיונות חדשניים. בגיל מאד צעיר, היא הצליחה להוביל לפריצות דרך משמעותיות - ולהשתמש בידע וביכולות שלה למטרות טובות. היא הוכיחה כי כשרון, השקעה וחשיבה מחוץ לקופסה הם שילוב מנצח. האופי היזמי וה"פייטריות" שלה מעוררים השראה - הם מובילים אותה להישגים פעם אחר פעם.

יצירתיות ואומץ כמפתח להובלה: איך מותג ותיק וחזק התמודד היטב עם אתגר הקורונה

במהלך משבר הקורונה החברה שבראשות ד"ר רדינסקי גייסה את משאביה על מנת להילחם בנגיף. באמצעות בינה מלאכותית החברה ניסתה לפתח כלי למיפוי ולניבוי מוקדי התפרצות. ד"ר רדינסקי בחרה לקחת את הידע והיכולות שלה, ולהתגייס לטובת יצירת ערך אמיתי לישראלים. גם אנו במלונות דן פעלנו בדרך דומה בעת הקורונה; גייסנו את המשאבים שהיו ברשותנו במטרה לעשות את הכי טוב שאפשר לטובת הציבור הישראלי בכלל ואורחי המלונות בפרט.

הקורונה הקשתה על כלל המשק הישראלי, וכן על ענף המלונאות אליו משתייכת רשת מלונות דן. באמצעות מהלך הוליסטי שכלל מספר מרכיבים, אשר נתנו דגש על חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא - הצלחנו לסיים את השנה עם תפיסת מותג חזקה ולהגיע לקהלים חדשים.

לצד האתגרים השיווקים שהביאה התקופה - נוצר גם צורך לאומי באיכלוס חולי קורונה. על כן, ניצבנו מול דילמה משמעותית: מצד אחד, הרצון להתגייס למשימה הלאומית ולפתוח את מלונות הקורונה, ומנגד, המחיר המותגי שעלולה הרשת לספוג. למרות החשש הרב, הבנו שכמותג הנטוע עמוק בשורשיות הישראלית, עלינו לסייע עם המשאבים שיש לנו ולהתגייס למשימה. במקביל זכרנו כל העת לשמור על יתר ערכי המותג - הדוגל בסטנדרטים גבוהים ויוקרתיים. כיום ניתן לראות כי ההתגייסות לטובת המאבק לא פגעה במותג אלא להפך, היא עוררה הדים חיוביים רבים בקרב הציבור הישראלי.


בהמשך כשענף התיירות החל להיפתח, ידענו שהלקוחות מצפים להגיע ולקבל את המוצר האהוב שלהם - מבלי להרגיש את מגבלות המצב. לכן יצרנו את אמנת Stay Safe and Enjoy המגדירה את סטנדרט ההיגיינה והבריאות מחדש. האמנה מציעה חווית אירוח היגיינית בטוחה ויוקרתית. מעבר לבדיקות חום, עמדות חיטוי ושמירה על ריחוק חברתי, חולקו קיטים להיגיינה אישית, ואף השקנו אפליקציה חדשה המחליפה את המפתח לחדר ומאפשרת צ'ק אין ואאוט ללא התערבות מגע אדם. במקביל, כיוון שאחת מחוויות הדגל של מלונות דן היא העולם הקולינרי העשיר, יצרנו את חדרי האוכל המותאמים למצב והצלחנו לעשות זאת בצורה שבה השפע הקולינרי של דן נשמר וחוויות האוכל היוקרתית לא נפגעה.

ככל שההגבלות הוסרו והישראלים יכלו לצאת לחופשה בארץ, הבנו כי הציבור עדיין חפץ בתחושת התיירות המאפיינת את חודשי הקיץ, ולכן יש להציע לו הצעת ערך ייחודית. כך נולד המהלך השיווקי - Vacationing.

המהלך חיבר בין צרכי הקהל לבין הסטנדרט הגבוה של מלונות דן, הורכבו בו חבילות המעניקות את חוויית התיירות בארץ תחת המסר "להיות תייר בישראל". החבילות הציעו מגוון אטרקציות בעיר היעד וחיברו בין מזון, יוקרה וחוויה. ביניהן הוצעו חבילות הכוללות סיורים קולינריים בשווקים ברחבי הארץ וחבילות Chefing: הכוללות ארוחות שף של מיטב השפים המובילים בארץ (אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שיטרית ועוד) יחד עם השפים של הרשת. עם הצעת ערך חדשנית ושונה בנוף הצלחנו לכבוש את ליבם של הרבה צרכנים חדשים.

המחשבה היצירתית והחשיבה מחוץ לקופסה הובילה אותנו בהתנהלות בתקופת משבר הקורונה, ובאמצעות מהלכים אלה הצלחנו לחזק את מעמד המותג ותפיסתו בקרב הישראלים, למרות התקופה הקשה שחווה הענף.

כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"