הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
שירה איסקוב / איור: גיל ג'יבלי

שירה איסקוב / איור: גיל ג'יבלי

האמת של שירה איסקוב כאן כדי להישאר - בכל מקום, בכל זמן, בכל תחום

האישה הכי אמיצה ומעוררת השראה, התיישבה מול המצלמה וסיפרה את האמת שלה בפנים מצולקות, שבורות וכואבות - כדי להציל אחרות מגורל אכזר; אם יש משהו חשוב בעיני זו האמת האישית והמקצועית, אף אחד כבר לא קונה מניפולציות - בפוליטיקה בשיווק ובעצם בכל תחום
26.09.2021
יפעת דה ליאו, סמנכ"לית שיווק וחברת הנהלה General mills

משמשת בתפקידה מזה 7 שנים; אחראית על בניית האסטרטגיה השיווקית והמכירות של מותגי הריטייל של החברה; ממוקדת חווית לקוח והנעת חדשנות מוצרית ושיווקית. מאחוריה למעלה מ-20 שנות ניסיון בעולמות השיווק העסקי. שימשה בתפקידי ניהול ושיווק בכירים בחברת Kimberly Clark וכן בתפקידי ניהול אסטרטגי במשרדי פרסום. בעלת MA במדעי המדינה עם התמחות בתקשורת.

הדמות: שירה איסקוב

הניצוץ: שירה איזקוב היא האישה הכי אמיצה שנתקלתי בה אי פעם. ההחלטה שלה לדבר למצלמה בפנים גלויות מצולקות, שבורות וכואבות נועדה כדי להציל נשים אחרות מגורל אכזר - וזהו מעשה הרואי. הסיפור שלה - שהיה פשוט, רגיל, ויומיומי בתחילת הדרך - יכול בעצם לקרות לי או לחברותיי, או לכל אחת בעולם.

שירה היא אישה אינטליגנטית, רהוטה ומעוררת השראה. היא בעיניי גיבורה שמנפצת מיתוסים ומצילה את החיים של הבאה בתור בסטטיסטיקה, מי שהפכה לסמל לאלימות של גברים נגד נשים. אני בטוחה שבהעלאת המודעות והשיח הציבורי היא כבר עזרה לאישה אחת לפחות.

ציטוט של הדמות:


"אני לא מסתתרת, אני לא מתביישת, אני לא עשיתי שום דבר רע. למה אני צריכה להתבייש? אני עברתי את הזוועה הזו, ומי שהעביר את הזוועה הזו צריך להתבייש. אבל אני לא"

מה למדתי מהדמות: שירה מילאה אותי בגאווה להיות אישה, העניקה לי השראה כוח ואומץ; ועוד משהו - היא אמרה האמת לאמיתה; היא לא התחבאה, לא פחדה ולא הלכה סחור סחור. חשוב להיות את; להביא את האמת שלך לקדמת הבמה במיוחד כשבידייך לסייע לאחרות.

שבענו משקרים - היום אי אפשר למכור פייק ניוז

אם יש משהו אחד שמסכם במדויק את מקרה שירה איסקוב - זה חשיבות האמת. גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. האמת מלווה אותי תמיד שאני בונה אסטרטגיה או קריאייטיב, בכל מסר לצרכנים חשוב לומר את האמת המוצרית, הפרסומית, השיווקית. הצרכנים מחפשים את האמת, את האותנטיות. הם מאסו בסיפורים מזויפים - כבר אי אפשר למכור יותר פייק ניוז.

שנת 2021 כבר מוכיחה: שבענו משקרים, כבר אי אפשר לעבוד עלינו עם מניפולציות בין אם זה פוליטיקאים או בין אם זה עורכי תוכניות ריאלטי שמשנים את החוקים לפי הרייטינג. לשבת מול מצלמה עם פנים מרוסקות ללא שיניים - זו האמת בפרצוף. ב-2021 האמת מנצחת הכל.

"עובדה" עם אילנה דיין שברה שיא ברייטינג בשתי התוכניות בהן הובא סיפורה של שירה איסקוב. 22% רייטינג ולמעלה מ- 600 אלף צופים אל מול 14.4% ב"אח הגדול" ממול. אבל עזבו את רייטינג; מה שבאמת משנה הם השיח, המודעות, הפוסטים - מדובר באמת, בהכרת המציאות הכי חשובה שיכולה להיות.


שירה, אני מעריצה אותך.

כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"