הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
רונדה בירן / איור: גיל ג'יבלי

רונדה בירן / איור: גיל ג'יבלי

רונדה בירן הסבירה שהכל מתחיל מאיתנו ותלוי בנו - וצדקה

רונדה בירן לימדה אותי שכל הרעיונות ששינו את העולם התחילו באמונה של האדם בעצמו ובתמונה שראה בעיני רוחו; גם בעיני תוצאה מיטבית בעסקים נובעת מאמונה חזקה ברעיון או יוזמה - זהו הצעד הראשון להשגת המטרה
26.09.2021
נתי אברהמי,  מנכ"ל קבוצת טלדור 

בעל ניסיון של למעלה מ- 34 שנה בתחום ה-IT והמחשוב, משמש כמנכ"ל קבוצת טלדור החל מאוקטובר 2015; אחראי על כלל עסקי ונכסי הקבוצה, העוסקת בעולמות התוכנה והחומרה, דאטה ותשתיות, מיקור חוץ ובקרה, שירות עצמי וטרנספורמציה דיגיטלית. בוגר מערך המחשבים של צה"ל, בעל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ו- MBA במנהל עסקים.

נתי אברהמי / צילום: ליאת מנדלנתי אברהמי / צילום: ליאת מנדל

הדמות: רונדה בירן

תפקיד: סופרת ותסריטאית

הניצוץ: מחברת הספר "הסוד" המבוסס על חוק המשיכה (The Law of Attraction) בפיזיקה הקוונטית . באמצעות מילים הצליחה רונדה ליצור ניצוץ אצל רבים, ולגרום להם להבין שאין זה חשוב מי אתה ומה הנקודה בה אתה נמצא בחיים, את מה ומי שתרצה להיות - תשיג.

ציטוט:


"קיים חומר שמסוגל לחשוב ושממנו עשויים כל הדברים, ואשר במצבו המקורי, מתפשט, חודר וממלא את החללים הפנימיים של היקום. מחשבה בתוך החומר הזה, מייצרת את תמונת המחשבה. אדם יכול ליצור דברים במחשבתו, ועל ידי הטבעת מחשבתו על החומר חסר הצורה, יכול לגרום להיווצרותם של הדברים" .

מה למדתי מהדמות: אומרים שכל מרתון מתחיל בצעד אחד קטן ורונדה בירן לימדה אותי כי אותו צעד ראשון הוא ההבנה כי הכל מתחיל בנו ורק אנחנו נייצר את המציאות עבורנו. כל הרעיונות ששינו את העולם התחילו קודם כל באמונה של האדם בעצמו ובתמונה שהוא יצר במוחו והשליך אותה על העולם. הרפואה, התחבורה, המדע, הטכנולוגיה ותחומים רבים נוספים התפתחו מהמחשבה של האדם שיצר מציאות.

לפעול על פי ה- "law of action"

"הסוד" של רונדה בירן מבוסס על ה- "law of attraction" בפיזיקה הקוונטית, חוק זה גורס כי אם אנו חושבים על דבר מה מסוים, אנחנו בעצם יוצרים אותו ומאוחר יותר אף נזכה לראותו בחיינו האמיתיים. לכך אני מצרף חוק נוסף בפיזיקה הקוונטית שעל פיו אני פועל - "law of action" - אשר גורס כי יש צורך לנקוט בפעולות מאסיביות שיביאו לתוצאה שנובעת מהאמונה, וכי הדבר תלוי במידה רבה באדם.

כאשר אני רואה מנהלים אשר מבקשים לעשות פעולות חדשניות, שאינן סטנדרטיות ומקובלות בשוק, אני בוחן את מידת האמונה שלהם בהן. במידה ואני רואה כי הם להוטים ומאמינים בדבר בכל ליבם, אני יודע שההצלחה בסבירות גבוהה מאוד מובטחת להם - מעצם האמונה ובעצם נקיטת הפעולה. לכן אני מאשר פעולות אלו.

בכל תהליך קיק-אופ לחברה, ובמיוחד קיק-אופ מכירות, אני תמיד נוקט בגישת המוטיבציה והפסיכולוגיה החיובית וסבור כי אם אנשי מכירות או טכנולוגיה יאמינו שהם הולכים לסגור את העסקה או ליישם את הטכנולוגיה הכי חדישה לטובת לקוחותינו - זה אכן יצלח. זהו הצעד הראשון להשגת מטרות: אם רק יאמינו בעצמם ובמה שהם עושים, כל המכשולים, הפחדים והחששות יוסרו ואין דבר שימנע מהם להשיג את מה שביקשו.


גיליתי כי זאת הדרך הטובה ביותר להניע עובדים להצלחה. בין היתר בזכות זאת טלדור היא מובילת שוק בפרויקטים חדשניים ופורצי דרך, כדוגמת: בלוקצ'יין, DATA, IoT, סייבר וענן.

זכרו: כל תהליך מתחיל באמונה של האדם קודם כל בעצמו. זהו הצעד הראשון להצלחה.

כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"