בשיתוף:

לעולם הסייבר נקלעתי בטעות לפני קרוב ל-20 שנה, בימי ב-8200 - "טעות" שגרמה לי להתאהב באחד התחומים הכי מרתקים שיש.

לפני 5 שנים, לאחר 15 שנות פעילות בתחום, מהאקינג ועד ניהול אבטחת מידע, הבנתי שהתשוקה האמיתית שלי היא הגורם האנושי - העובדים, והקמתי את "הלנה", חברת סייבר קצת אחרת, שמתמחה בבניית קמפיינים להגברת מודעות לאבטחת מידע לעובדים (ולקוחות).

כיום, למעלה מ-80% מכלל אירועי הסייבר משלבים את הגורם האנושי, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. בלגרום לכלל העובדים, מהמנכ"ל עד אחרון המועסקים בחברה, להבין מה זו בטיחות ברשת ולהפוך להיות חלק ממערך ההגנה של הארגון.

בפועל אנחנו לוקחים את נושא הסייבר שיש מי שסבורים שעל פניו הוא משעמם (לא בעיני), והופכים אותו לחווייתי, זכיר וכיפי. אלנה בעצם מתווכת בין אנשי סייבר, אנשי קריאייטיב, תוכן, עיצוב ופיתוח למידה - זה אתגר מרתק, יצירתי ומסקרן.

במסגרת פעילות החברה, אנחנו עובדים עם חברות מקומיות וגלובליות, בינוניות וגדולות ומנסים להמציא כל שנה מחדש את העולם הזה שלנו.

האני מאמין שלי הוא שבטיחות ברשת היא המקבילה של המאה ה21 לבטיחות בדרכים, לכן בנוסף לפעילות החברה הקמתי את קהילת Think Safe Cyber , שמנגישה את עולם הסייבר לקהל הרחב. כמו כן, כתבתי את הספר "בטוחים אונליין - המדריך המלא לחיים מוגנים ברשת", שנותן לכל אחד ואחת את הידע כיצד להגן על עצמו ועל היקרים לו ברשת.

אשמח לסייע פה בקהילה לכל מי שיש לו לה שאלות בנושאי סייבר ואני מקווה לקבל פה השראה מחברים אחרים, בעיקר בנושאי פיתוח עסקי.

עוד פוסטים

לכל הפוסטים
צילום: פלג אלקלעי

עו"ד גיא מנדלסון

מנהל קהילת "אושר כלכלי"
לקריאת הפוסט
צילום: באדיבות המצולמת

רבקה זיידה

מעבדות רבקה זיידה - אקנה, פיגמנטציה, צלקות
לקריאת הפוסט
הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו ותהנו מכלים, ידע וחיבורים שיזניקו את העסק שלכם. החברות בקהילה מותנית באישור מראש לקבוצת הפייסבוק