בשיתוף מקבוצת
צילום: מיכה בננו

צילום: מיכה בננו

אולם התצוגה של MIELE – עיצוב ברוח המותג וחוויה למבקרים

בתוך החלל ישנן שתי מכולות גדולות 'המרחפות' באוויר ויוצרות חללי תצוגה תחתונים וחללי עבודה עליונים. מפלס הכניסה, שמתוכנן כאופן ספייס, מאפשר למבקרים להסתובב בחופשיות בין תצוגות המכשירים השונות
28.10.2021
צילום: באדיבות המצולםצילום: באדיבות המצולם

פז-גרש אדריכלים:
אנו מתמחים בבנייני מגורים, בתים פרטיים, שימור ומסחר בסקטור הפרטי - יזמי נדל"ן, חברות ולקוחות פרטיים. בין הפרויקטים עליהם עבד המשרד : יס פלאנט ראשון לציון ירושלים ובאר שבע, גלריית MIELE הרצליה ובנייני מגורים לשימור בנווה צדק.

הפרויקט הנבחר שלי: מה היה הצורך של הלקוח, באילו אתגרים נתקלת במהלך העבודה וכיצד התגברת עליהם?

אולם תצוגה של חברת MIELE. חלל האולם גדול מאד והתקרה בגובה 5 וחצי מטר; הוא פתוח לחלוטין עם חזיתות זכוכית לרחוב. בתוך החלל ישנן שתי מכולות גדולות 'המרחפות' באוויר ויוצרות חללי תצוגה תחתונים וחללי עבודה עליונים. בין המכולות מפריד גרם מדרגות מפלדה. מפלס הכניסה, שמתוכנן כאופן ספייס, מאפשר למבקרים להסתובב בחופשיות בין תצוגות המכשירים השונות. בקומת הגלריה שבתוך המכולות עצמן ישנם חדרי ישיבות ומתחמי עבודה.

הקו שהנחה אותנו הוא שמירה על עיצוב התואם את זה שבאולמות התצוגה של חברת MIELE העולמית, המאופיין במראה אלגנטי, קווים נקיים מאוד ופלטת גוונים ספציפית - הגוון האדום של המותג, שחור ולבן. מכיוון שמדובר בחלל גדול ופתוח, מיקמנו מערכות מיזוג אוויר אופקיות בתוך הקירות והארונות כדי לאפשר חלוקה שווה של מיזוג אוויר בחלל. כך שגם מי שנוכח באולם התצוגה התחתון ומי שעולה לחללים העליונים יוכל ליהנות מאותה טמפרטורה לאורך כל השנה.

צילום: מיכה בננו
 צילום: מיכה בננו

מתוך הערכים של פוג'יטסו (So strong ,So hot, So cool, So quiet , So clean), איזה מהם בא לי ידי ביטוי בסגנון העיצובי וכיצד?

בתכנון פרויקטים למסחר ולמגורים, אנו מקדישים תשומת לב רבה לתהליך העבודה על כל שלביו - מהסקיצה הראשונה ועד לפרטי הביצוע הקטנים ביותר. כל זאת תוך שימוש בשיטות עבודה מתקדמות, מקצוענות, דיוק בבחירת החומרים, פיקוח וניהול. הכול נתפר לפרויקט שלם בעל אמירה ייחודית הנמצאת בכל מרכיביו, תוך שמירה על קו עיצובי ואסתטיקה נקייה. לכן מתוך חמשת הערכים - הבולט ביותר בתכנון הפרויקט הוא SO CLEAN.

צילום: מיכה בננו
 צילום: מיכה בננו

מה הייחודיות שלך כאדריכל/ית ומה הסגנון שאת/ה מזוהה איתו וכיצד הם באים לידי ביטוי בפרויקט?

משרדינו דוגל בתכנון, סגנון וקונספט משתנה בין פרויקט לפרויקט. הפרויקט השלם הינו סינרגיה של מחקר, דמיון, תכנון מדוקדק עם תשומת לב לרצון ולדרישות הלקוח. חומרי הגלם שלנו כאדריכלים הינם: צורה, אור וחומר. בעזרתם אנו יוצרים מקום שבו אדם חווה חוויה ייחודית, כמשתתף פעיל או כצופה, תוך הבנה שמקום זה הינו חלק מתוך סביבה פיזית לוקאלית ותרבותית.

משתתפים נוספים

רוצים לקחת חלק ב-BLUEPRINT?

ספרו לנו על פרויקט שעיצבתן או עיצבתם, והפרויקטים הנבחרים יתפרסמו במתחם.

לקוחות של פוג'יטסו?

בשליחת טופס ההצטרפות אני מאשר/ת את תקנון פרויקט BLUEPRINT במסגרתו יוכלו גלובס ושותפי הפרויקט ליצור עימי קשר. כמו כן, אני מאשר/ת העברת הפרטים שבטופס לפורום המנהל של הפרויקט. בנוסף, אני מאשר/ת קבלת מידע וחומר שיווקי ופרסומי מגלובס.