בשיתוף:
sutterstock / צילום: By Chinnapong

sutterstock / צילום: By Chinnapong

העתיד טמון בקהילה של שותפים

הבית למפתחי אתרים: "ישראכרט" ממציאה מחדש את הדרך שבה יעבדו מפתחים של אתרים למסחר אלקטרוני ומשיקה את מועדון הסליקה Isracard Coders

ישראכרט עסקים מרחיבה את סל המוצרים שלה. בנוסף ללקוחות הפרטיים והעסקיים החליטה ישראכרט עסקים לפנות כעת גם לקהל חדש - קהילת מפתחי אתרים למסחר אלקטרוני ( E-commerce ) ופיתחה עבורם את Isracard Coders . קהל היעד של המוצר החדש כולל מפתחים ובונים של אתרים, מעצבי אתרים וגרפיקאים, יועצי שיווק ואיקומרס. כל אותם גורמים שמקימים עבור לקוחותיהם אתרים בהם מתבצעות עסקאות כספיות של מכירה. מדובר בעצם באלו שעובדים מול מערכות איקומרס כגון: Wix , החנות האינטרנטית, וורדפרס, שופיפיי או מג'נטו.

המטרה היא לאפשר לבוני האתרים להתחבר למוקד תוספי סליקה אחד אמין ומקצועי שמותאם להם מבלי שיצטרכו להבין בסליקה לספק ללקוחותיהם את שירותי הסליקה טובים והחכמים בחיבור מהיר ביותר. מערכות הסליקה של "ישראכרט עסקים" מצוידות בתקני האבטחה המחמירים ביותר ומאפשרות מגוון אופני תשלום. והכי חשוב, הכל בממשק אחד ובלי בירוקרטיות מיותרות.

עם הגב של "ישראכרט עסקים" כל אותם מפתחים מקבלים את כל השירותים מחברות הטכנולוגיה המובילות בארץ, שמאפשרים להם להתממשק בקלות עם התוספים. כמו כן, "ישראכרט עסקים" מאפשר לכל חבר ב- Isracard Coders להעלות תוכן מקצועי רלוונטי לאתר שלה. ההצטרפות קלה במיוחד - כל שנדרש הוא להיכנס למערכת Coders, לפתוח שם משתמש, ולהתחיל לחבר את הלקוחות לסליקה. מרגע זה נהנים המפתחים מליווי לאורך כל הדרך, תמיד יש למי לפנות. מומחי "ישראכרט עסקים" מסייעים בכל שלבי הטמעת הפלאג-אין, וגם דואגים לסגור את כל הפינות מול לקוחות המשנה.

ב"ישראכרט עסקים" הבינו כי מעבר להוספת פלאג-אין קיים אתגר של יצירה של קהילה, בית לקהילת מפתחי האיקומרס. מועדון חברים אקסקלוסיבי של שותפים בו יוכלו ליהנות מהתמיכה ומהגב החזק של "ישראכרט עסקים", ליהנות מידע מעשי ומכוח שרק קהילה מקצועית יכולה לייצר, לקחת חלק בשיתופי פעולה, ליצור קשרים חדשים, לקבל תגמולים ייחודיים, לקדם ולהעשיר את הידע שלהם, להרחיב את עסקיהם והעיקר - להיות חלק מקבוצת חלוצים מובילים בקהילה שבונה את העתיד. מועדון החברים ישלב גם מגוון הרצאות אונליין מעשירות, מפגשים מפרים והזדמנויות עסקיות חדשות.

כל מי שמצטרף ל- Isracard Coders הופך לחבר במועדון Coders וזוכה בשלל הטבות ייחודיות. כך למשל, עבור כל לקוח חדש שהוא מחבר למערכת הסליקה יזכה בהטבה בכרטיס "מקסימום ישראכרט". כל חבר מקבל כרטיס אשראי ייחודי למפתחים "ישראכרט Corporate", שמקנה הנחות והטבות, קבועות ומשתנות, במגוון בתי עסק וכניסה לטרקלין "דן" בנתב"ג.

גם הלקוחות של המפתחים מרוויחים: כל לקוח שחבר המועדון מחבר את אתר המסחר שלו לשירותי הסליקה של "ישראכרט עסקים ייהנה מיד משירות VIP של "ישראכרט עסקים", עם הליך חיבור מהיר וניהול יעיל.

שמעון חדד סמנכ"ל בכיר חטיבת לקוחות עסקיים: "כחברת מוצרים פיננסיים מובילה, "ישראכרט עסקים" רואה עצמה כאחראית לפיתוחים בתחומים אלה ולהובלת ישראל אל קדמת המוצרים והשירותים העולמית. באמצעות Isracard Coders ומוצרים ושירותים נוספים היא מציעה כעת תמיכה מקצה לקצה בכל מערכות האיקומרס הקיימות, ומאפשרת ללקוחות ובמקרה זה למפתחים ליהנות ממערכת הסליקה המתקדמת והמאובטחת ביותר שיש".

כתבות

לכל הכתבות