שיתוף פרויקט
בשיתוף:

"להוביל חדשנות ולהבין מי יהיה 'הבייגלה המלוח הבא'"

שיתוף

עדי אביטל / צילום: עדי לם עדי אביטל / צילום: עדי לם

עדי אביטל

מייסד ובעלים של קבוצת ANITA

נשוי + 2 מחיבת ציון, עמק חפר | תחביבים: דייג, קריאת ספרים וטיולי שטח

חדשנות

חלק מרכזי בתוכנית האסטרטגית של קבוצת ANITA, ובכך גם של רשת 'גולדה' הישראלית, היא חדשנות, קריאטיביות והובלת מגמות פורצות דרך. זה בא לידי ביטוי במוצרים שאנו מפתחים ומייצרים במפעלי החברה, בפעילות השיווקית הכוללת בתוכה גם בחירת הטאלנטים ושיתופי פעולה ייחודיים ובקשר האישי ומערכת היחסים הייחודית עם לקוחותינו. האתגר המרכזי, שהוא גם ה'פאן' במקצוע שלנו, הוא להמשיך להוביל את החדשנות בתחומנו, להסתכל קדימה ולהבין מי יהיה 'הבייגלה המלוח הבא'. מציאת חומרי גלם חדשים, שילובים מיוחדים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות, מאפשרים לנו לייצר חוויות חדשות ומרגשות ולהוביל את החדשנות בענף ומחוצה לו. התקווה היא שענף הגלידות יהפוך להיות לא רק הצלחה מקומית אלא יחצה גבולות ברמה הגלובלית ויסב גאווה ישראלית תוצרת כחול-לבן. אנו עוסקים כל הזמן במחקר ובפיתוח ונמצאים בתהליכים וקשרים עם סטארט-אפים מתקדמים, אם זה בעולם הפודטק ואם זה בטכנולוגיות מתקדמות וחדישות לשיפור חוויית הלקוח. זיהוי חומר גלם ייחודי הופך להיות מוצלח כשרואים את השילוב של המגמה שאנו הובלנו לא רק בקטגוריה שלנו, אלא גם בקטגוריות חוצות בענף המזון כולו.

הון אנושי

רשת גולדה מעסיקה כ-3,000 עובדים, ופועלת במודל 'זכיין בכל עיר' המאפשר לכל זכיין להתפתח באזורו ולממש את הפוטנציאל המקומי והקהילתי במקום שבו הוא פועל. מרבית
הזכיינים של הרשת גדלו, צמחו ולמדו ב-ANITA. היינו עבורם בית הספר הכי טוב לא רק ללימודי מקצוע הגלידה, אלא גם למצוינות תפעולית ולמקצועיות, שהובילו אותם עם השנים לפתוח סניפי גולדה משל עצמם, להתפתח ולהצליח. השותפות הארוכה בינינו מהווה אבן יסוד משמעותית בפעילות הרשת וגם בהצלחתה. אחד מהדברים החשובים שעשינו ותרמו מאוד לחיזוק העובדים גם בתקופת הקורונה, הוא הפעלת קורסים והשתלמויות מקצועיות שנעשות במפעל שלנו בכפר ויתקין תחת בית ספר ANITA ICE SCHOOL במטרה לשמור על הרמה המקצועית ועל סטנדרט האיכות של הרשת.

פרגון

זכיתי לצפות מהצד בדרך האישית והמקצועית שעשה אלעד לוי, כיום המשנה למנכ"ל של קבוצת 'רולטיים' (יבואנית של 35 מותגים בין-לאומיים) והבעלים של חברת האחות 'רולגולד' מהקבוצה. בעשור האחרון לוי השפיע בעבודתו על השוק, על עולם התוכן ועל תחום השיווק של ענף תכשיטי היוקרה. בבסיס המודל העסקי שאותו הוביל מצוי המגוון הרחב, שהתחלף בכל שלושה שבועות בקולקציה חדשה, ופרמטר המחיר, שהרעיד את התחום לאחר שלוי הנגיש לצרכנים תכשיטי זהב ויהלומים החל מ-990 שקלים, ואילץ את המתחרים להתאים את עצמם כדי להישאר רלוונטיים.