שיתוף פרויקט
בשיתוף:

מממשים את חזון החברה

שיתוף

עמיחי בר ניר / צילום: טופ גאם עמיחי בר ניר / צילום: טופ גאם

עמיחי בר ניר

מנכ"ל טופ גאם תעשיות בע"מ

בזוגיות + 4 מתל אביב | תחביבים: טאי צ'י , שחייה וקריאת ביוגרפיות מעוררות השראה

ארגון בתקופת שינויים

טופ גאם חווה בשנים האחרונות תהליכים משמעותיים של מעבר מחברה מקומית לחברה גלובלית ויצירת שותפויות אסטרטגיות עם חברות המזון והפארמה הגדולות בעולם. באמצעות פיתוח טכנולוגיות פוד טק חדשניות (כחול-לבן, המיוצרות בשדרות) ויישומן בתחום הצומח של תוספי התזונה, החברה מצליחה לשנות את חוויית צריכת תוספי התזונה, לחוויה מהנה, טעימה ובריאה. טופ גאם היא החברה הראשונה בעולם המציעה תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי ללא סוכר, טבעיות, מבוססות סיבים פרה-ביוטיים, ללא תוספת של סוכרים אלכוהוליים או סוכרים מלאכותיים, מבוססים פטנט ייחודי. האתגר שעומד בפנינו הוא משמעותי - המעבר לחברה גלובלית שנדרשת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום מבחינת איכות ורגולציה ברחבי העולם ופיתוח מוצרים בהתאמה אישית כחלק מחדשנות פורצת דרך, וכל זה תוך צמיחה מואצת של החברה. אך זהו אתגר שהחברה יכולה לו, וזאת בזכות צוות מדהים של עובדים ומנהלים שעובדים סביב השעון, כדי לממש את חזון החברה ולהפוך אותה לחברה דומיננטית ומובילה בתחומה בעולם.

הון אנושי

כחלק מהצמיחה המואצת, גייסנו מתחילת השנה יותר מ-45 עובדים חדשים, בעיקר למטות החברה בארץ ובארצות הברית, והיום החברה מעסיקה כ-150 עובדים. במקביל, החברה בונה בשדרות מפעל חדשני ומתקדם, שני במספר, אשר יהיה בעל אישורים רגולטוריים גם לתחום הפארמה, וישלש את יכולת הייצור של החברה - מהלך הדורש גיוס והכשרה של צוות הקמה שיאפשר לנו לצאת לדרך במהלך 2023. טופ גאם רואה את עצמה כמי שמחוברת לעיר שדרות ולסביבתה, והיא מציעה לעובדים סביבת עבודה מאתגרת, מתקדמת, יצירתית, חמה ומשפחתית. בתוך כך, אנחנו עושים את כל המאמצים
לשמור על האיזון בין עבודה מאומצת, מתגמלת ומהנה.

פרגון

קרן ההשקעות AP Partners, חגי שטדלר והשותפים, משלבים באופן נדיר ראייה עסקית מרחיקת לכת, עם חזון עסקי, אנרגיות חיוביות וציונות הלכה למעשה. דוגמה לכך הוא החיבור בין תומטק לחברת הזרעים 'נירית', והחזון להפוך את החברה הממוזגת לחברת זרעים מובילה בעולם. בעיניי, היכולת שלהם כקרן ליצור שותפות עסקית אמיתית ולהביא איתם את הידע, הניסיון והמשאבים היא מודל לדוגמה.

המלצה

בחרתי בשני ספרים שונים במהותם. במקרה או שלא - לשניהם נגיעה למשחק השחמט. 'שדות הזיכרון' מאת שלמה ברזניץ, אחד האנשים היקרים והמשמעותיים בחיי, שכתב ספר נדיר מעורר השראה על ילדותו בתקופת השואה ולאחריה, ו'משחק המלכים' של סטפן צווייג, עונג צרוף של קריאה.