שיתוף פרויקט
בשיתוף:

לזהות את 'קול המשתמש'

שיתוף

ירון מורגנשטרן / צילום: יעל הרמן ירון מורגנשטרן / צילום: יעל הרמן

ירון מורגנשטרן

מנכ"ל גלאסבוקס

נשוי + 3 מלונדון | תחביבים: ריצה, אופניים וקריאה

חדשנות

גלאסבוקס מספקת פתרונות לאנליטיקה של חוויית המשתמש בערוצים דיגיטליים (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל). הפלטפורמה שפיתחנו מנתחת נתוני גלישה לשם מקסום חוויות המשתמש, ייעול ושיפור השירות בערוץ הדיגיטלי. היכולות הללו הן קריטיות וכיום, מאז פרוץ הקורונה, בתקופה שבה חלק עצום מפעילות המכירות של חברות מתבצעת בערוצים הדיגיטליים, וכל הפרעה, אי-נוחות או מעצור באפליקציה או באתר מייאשת את הלקוח, שעלול לוותר על רכישה ולעבור למתחרה, הן קריטיות אפילו יותר. החדשנות שלנו חותרת כל העת להבין טוב יותר את חוויות המשתמש כדי שלקוחותינו יוכלו לשפר את האפליקציות ואת אתרי המסחר שלהם ולתת שירות טוב יותר ללקוחות הקצה. באמצעות טכנולוגיות ביג דאטה ולמידת מכונה הפלטפורמה שלנו מנתחת מדי חודש מאות פטה בייט של חוויות גלישה (המכונים Sessions). באמצעותה יכולים לקוחותינו לזהות את 'קול המשתמש', להקשיב לו ולהבין את הלך הרוח שלו. בדרך כלל מדובר בקול 'שקט', שכן פחות משבעה אחוזים מהמשתמשים שולחים לחברה פידבק, ובלי גלאסבוקס אין דרך לדעת מה הם חושבים. החדשנות שלנו בתחום האנליטיקה של חוויות דיגיטליות מאפשרת למאות לקוחותינו, שבהם תאגידי ענק מהגדולים בעולם, לשפר את יחסי ההמרה ולהגדיל הכנסות ונאמנות לקוחות.

הון אנושי

התחרות על הטאלנטים החריפה בתקופה האחרונה, על אף משבר ההיי טק, מעטים מהטאלנטים פוטרו, אם בכלל. גברים ונשים מסוג זה מעטים יחסית, הם מבוקשים מאוד
והתחרות עליהם גדולה מתמיד. מאז ייסוד החברה ב-2010 ידענו לגייס טאלנטים באמצעות האתגרים הטכנולוגיים החלוציים שהצבנו בפניהם, שאותם שמחו לפצח ולהוביל. לב העשייה שלנו בתחום המשאב האנושי הוא פיתוח אישי וארגוני, זיהוי פערי למידה אישיים וצוותיים, בניית תוכניות הכשרה שישמשו כבסיס לקידום עובדים בחברה ולצמיחת הקריירה שלהם ושיחות הערכה שבהן נידונות השאיפות והיכולות של העובד, המשוקללות עם הצרכים והאסטרטגיה הארגונית.

פרגון

קתרין גרהאם, מנכ"לית הוושינגטון פוסט, שטבעה את המשפט "אומץ הוא לא היעדר פחד אלא היכולת לפעול למרות הפחד", היא מקור השראה עבורי, בעיקר כיוון שהיא מימשה את רוח המשפט במעשיה. הוושינגטון פוסט נוסד על ידי אביה ונמסר לה בירושה אך בעלה ניהל את העיתון ללא מעורבותה. אחרי שבעלה התאבד הייתה ציפייה שקתרין תמכור את העיתון ולא תתמודד עם הקושי בניהול מוסד בעל השפעה פוליטית עצומה, אך קתרין התגברה על הפחד ונכנסה בעוז למשרת המנכ"לית. בראשית שנות ה-70 עמדה כחומה בצורה נגד הנשיא ניקסון בפרשת ווטרגייט ואישרה פרסום מסמכים ושורה של חשיפות שתרמו רבות להתפטרות הנשיא. הצורך להתגבר על הפחד ולפעול מוכר לכל מנהל ולכל מנכ"ל, וקתרין גרהאם יכולה לעורר השראה אצל כל אחד ואחת מאיתנו שניצב בפני החלטה גורלית. היא אישה חזקה שפעלה על פי אמות מידה ומוסר גבוהים מבלי לחץ הסביבה עליה.