שיתוף פרויקט
בשיתוף:

"העצמת עובדים מאפשרת יציבות וצמיחה לאורך זמן"

שיתוף

נדב סברוב / צילום: טל גבעוני נדב סברוב / צילום: טל גבעוני

נדב סברוב

מייסד ומנכ"ל ryze

נשוי + 3 מרמת גן | תחביבים: ריצה

עבודה היברידית פוסט קורונה

המודל ההיברידי נולד מתוך אילוצי תקופת הקורונה והפך למציאות חדשה בעולם העבודה שדרשה הטמעה של שיטות עבודה חדשות. המודל שלנו ב-ryze (לשעבר 'טראפיק פוינט') נבנה באופן שמתחשב בצרכים שלנו כחברה, שומר על היעדים שהצבנו לעצמנו ותורם לרווחת העובדים; הוא מורכב משלושה ימי עבודה מהמשרד ויומיים מהבית, עם גמישות המאפשרת למי שרוצה להגיע למשרד בכל עת לבחירתו בכל ימות השבוע. תקופת הקורונה סיפקה לנו פרספקטיבות נוספות על דפוסי עבודה ושינויי הרגלים ונדרשנו לפתח מיומנויות וכלים שיאפשרו לנו להתמודד באופן יעיל ונכון עם המציאות החדשה מחד ומאידך להרוויח את היתרונות הגלומים בעבודה מרחוק. נדרשנו לדייק את תהליכי העבודה כך שיתמכו בצמיחה עסקית גם בזמן עבודה מהבית, לייצר נהלים ברורים לפגישות בחברה ולקדם תהליכים נוספים שמטרתם שמירה על איזון נכון של חיים־עבודה מבלי לפגוע בתפוקה ובביצועים.

הון אנושי

הבסיס לעשייה וליצירה הוא ההון האנושי, וכמו בכל מערכת יחסים, בניית קשר מוצלח וארוך טווח עם הארגון ולהפך מחייבת תחילה התאמה בסיסית של ערכים ותפיסות עולם. בנוסף, כדי לאפשר לעובד או עובדת להביא את עצמם ואת יכולותיהם לידי ביטוי, נדרשת השקעה, סבלנות, אמפתיה, דיוק בהגדרת התפקיד והמשימות והבנה ברורה של מטרות החברה. ryze פועלת בעולם הפרסום הדיגיטלי, שמאופיין בתחרותיות עזה ובקיומם של מגוון ערוצים המשתנים על פני זמן. משכך אנו נדרשים לכוח אדם איכותי ומוכשר המסוגל להתמודד עם שינויים תכופים, יכולת לימוד והעמקה בנושאים חדשים. העצמת עובדים ופיתוח אישי ומקצועי מתמיד יאפשרו בניית חברה יציבה וצומחת לאורך זמן. העקרונות שמנחים אותנו בראי העובדים הם פעילות ערכית לצד עשייה שוטפת, אתגר מקצועי, סביבת עבודה נעימה ותגמול ראוי; הללו מהווים מבחינתנו את המוטיבציות המרכזיות להנעת עובדים.

פרגון

ברק עילם, מנכ"ל חברת נייס, הוא מנכ"ל שצמח מתוך החברה שכבר בגיל מאוד צעיר התמנה לעמוד בראשה ולנהל תחתיו אלפי עובדים וחברה גלובלית עם טכנולוגיה עמוקה. הוא יודע לזהות מגמות עתידיות ולהוביל טרנספורמציות מהותיות בחברה, תוך קבלת החלטות אמיצה. ברק גם יודע לנצל את מעמדו להשמעת קולו בנושאים קהילתיים וחברתיים.