שיתוף פרויקט
בשיתוף:

הון אנושי מגוון

שיתוף

נועם בוסידן / צילום: תום חוליגנוב נועם בוסידן / צילום: תום חוליגנוב

נועם בוסידן

מייסד שותף ומנכ"ל הייטקזון

נשוי + 2 מרעננה | תחביבים: מוזיקה, שחייה ומדיטציה

חדשנות

הייטקזון גאה להוביל תפיסה יזמית וחדשנית מאז הקמתה ומפתחת פתרונות מתקדמים לארגונים בתחומי הרווחה ומיתוג מעסיק. ממש לאחרונה השקנו פתרון חלוצי בתחום הארנקים הדיגיטליים: ZONE - הארנק הארגוני של ההיי טק, שמאפשר ניהול חכם של כל הטבות הרווחה וההוצאות של העובדים ומעניק לארגון יכולות ניהול עצמאי של קטגוריות, תקציבים ומדיניות זכאות ברמת כל עובד. מדובר גם בפתרון מהפכני בתחום ההסעדה, שמאפשר חופש בחירה מלא לעובד. המוצר הזה מביא איתו בשורה חברתית גדולה, וחותך ב-50% את העמלות שמשלמים כיום מסעדות ובתי קפה קטנים לשתיים מהחברות הגדולות השולטות כיום בשוק ההסעדה הארגונית.

הון אנושי

בגלל הגיוון של הפעילויות העסקיות שלנו, הייטקזון מגוונת מאוד גם בהון האנושי: מאנשי טכנולוגיה מנוסים דרך אנשי מוצר ומכירות ועד אנשי לוגיסטיקה תותחים, שעובדים מסביב לשעון ועושים בעצמם גם עבודה פיזית במרכז הלוגיסטי שלנו. הבחירה שלנו למקם את משרדי החברה באזור רעננה-כפר סבא, מתאימה לאופי שלנו כחברה, שהיא מאוד 'תכלס' ומתאימה לעובדים מאזור השרון, המנצלים את יום העבודה שלהם ביעילות ולא מבלים בפקקים.

המלצה

הספר 'מחשבות והמצאות' מאת ג'ף בזוס, מביא בין השאר את המכתבים השנתיים ששלח בזוס לבעלי המניות של אמזון במשך 22 שנים, מאז 1997. כבר מתחילת דרכה של אמזון,
בראשית ימי האינטרנט, הייתה לבזוס הבנה ברורה כיצד האינטרנט והאיקומרס עתידים להתפתח. המכתבים שמלווים את התפתחות החברה הם לא רק תיאור מרשים של הדרך שאמזון עברה, אלא בעיקר ממחישים באופן מאלף כיצד התנהלות החברה מאז יום היווסדה, באופן עקבי ובהתאם לחזון חד, ברור ומעורר השראה של מנהיגי החברה, הפכה את אמזון לאימפריה שהיא. מומלץ בחום.