שיתוף פרויקט
בשיתוף:

אהבת אין קץ לאמנות

שיתוף

טניה כהן-עוזיאלי / צילום: גבריאלה בהרליה טניה כהן-עוזיאלי / צילום: גבריאלה בהרליה

טניה כהן-עוזיאלי

מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות

נשואה + 3 מירושלים | תחביבים: הליכה בשכונות ירושלמיות מוכרות ומוכרות פחות

ארגון בתקופת שינויים

מוזיאון תל אביב סגר את שעריו למבקרים במהלך הקורונה, והלוא המהות של מוזיאון היא החוויה הממשית, המפגש הפיזי, הבלתי־אמצעי עם יצירות אמנות. בתקופה זו של משבר עולמי, למדנו עד כמה משמעותיות הן הפלטפורמות הדיגיטליות והצלחנו דרכן להשאיר את המוזיאון בתודעה של הציבור הרחב, להרחיב ולשמר את הקשר עם הקהל שלנו ולהכפיל את כמות העוקבים ברשתות החברתיות. המוזיאון ממשיך כל הזמן להתעדכן במגמות ההולכות וגוברות של טכנולוגיות חדשות וחדשנות ומשלב אותן במסגרת תוכנית התערוכות שלו ובתחומי החינוך לאמנות.

הון אנושי

הון אנושי הוא הדבר החשוב והמשמעותי ביותר עבורי כמנהלת. ההצלחה של מוזיאון תל אביב, שמציין השנה 90 שנים להיווסדו ונחשב לאחד ממוסדות התרבות המובילים והמצליחים בישראל, היא בזכות עבודת הצוות המסור והמקצועי של המוזיאון, שפועל בחריצות ובנחישות מתוך מחויבות עמוקה ואהבה אין קץ לתחום האמנות. וכל זאת למרות העובדה הידועה והמצערת שהעובדים בענף התרבות בישראל אינם מתוגמלים בשכר ראוי, וכן בנושא הזה יש לנו בארץ עוד דרך ארוכה וחשובה מאין כמוה.

המלצה

'100 חפצים' הוא הפרויקט המרשים של המוזיאון הבריטי וה-BBC, שכולל מאה תוכניות רדיו וספר נפלא, המתמצת את ההיסטוריה של האנושות באמצעות מאה פריטים מאוספי המוזיאון.