שיתוף פרויקט
בשיתוף:

הכי טכנולוגית

שיתוף

דנה בש שלח / צילום: אלה פאוסט דנה בש שלח / צילום: אלה פאוסט

דנה בש שלח

מייסדת שותפה ומנכ"לית iTalent

נשואה + 2 מתל אביב | תחביבים: בישול וטיולים בארץ ובעולם

חדשנות

אנחנו כיום חברת הגיוס הכי טכנולוגית שיש, מאחר שאנחנו באופן קבוע משתמשים בטכנולוגיה כדי לייצר ערך ושקיפות ללקוחות. אנו עושים זאת באמצעות טכנולוגיות קיימות בשוק וכן כאלו שפותחו בתוך הבית. קפיצת המדרגה של החברה הייתה בפיתוח מוצר ופתיחת סטארט אפ טכנולוגי מבית iTalent בשם CANDI, המאפשר לנהל תהליכי סורסינג תוך שימוש בטכנולוגיות AI ואלגוריתם חכם. צוות החברה כבר משתמש במערכת וישנה התעניינות בשוק מצד לקוחות טכנולוגיים ובקרוב, נאפשר להוציא את המוצר מחוץ ל-iTalent בליווי מלא של אנשי החברה, תוך המשך פיתוח של המוצר.

הון אנושי

צוותי הגיוס שלנו בחברה מתפתחים וגדלים כל הזמן. בתחום שלנו, ה-Head Hunting לגיוס מנהל פרויקטים הוא המורכב ביותר, מנהל פרויקטים נדרש למיומנויות ויכולות של עמידה באתגרים מורכבים. עיקר הקושי אינו במחסור בעובדים או בהיעדר היצע, אלא בלאתר את האנשים שיכולים להתמודד עם תפקיד מורכב ומאתגר. לכן, ייצרנו תהליך גיוס
שבוחן את היכולות והמיומנויות של המועמדים, לדוגמה הישגיות, הרצון והיכולת ללמוד, ורסטיליות שכוללת התמודדות עם מספר לקוחות במקביל ועמידה בלחצים שונים. בחרנו לא ללכת רק למקום הבטוח של ניסיון וותק לפי קורות חיים, התפקיד דורש הרבה יותר מזה. אנחנו מאמינים כי מה שמשאיר את העובד במקום העבודה זה התפתחות אישית, מקצועית והמשמעות שהוא מקבל במקום העבודה. לשם כך, כל מנהל פרויקט מקבל ליווי באמצעות שתי פרסונות מקצועיות בחברה: מנהל הצוות, שהוא המנהל הישיר שלו, ומנהלת החטיבה. כמו כן, מנהלת הדרכה ייעודית דואגת ללמידה תמידית של הצוותים המקצועיים, מה שמאפשר להם לקבל כלים ומיומנויות להתמודדות עם אתגרי הגיוס שנתקלים בהם בתפקיד. המטרה שעומדת כל העת לנגד עיניה הוא למקסם את הידע של העובדים.

פרגון

זיו אלול, מנכ"ל Fyber לשעבר, הוא יזם עם נשמה - מענטש של ממש. יש בו את השילוב של איש חזון ואיש של אנשים, שדואג לחזק את תעשיית ההיי טק בישראל. אלול פעיל חברתית, פועל למען ילדים עם לקויות למידה והוא הקים את חברת Periapt, המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לליווי וייעול הטיפול במאובחני ADHD.