שיתוף פרויקט
בשיתוף:

"אסור להירדם בשמירה"

שיתוף

אסתי כרמלי / צילום: גבע טלמור אסתי כרמלי / צילום: גבע טלמור

אסתי כרמלי

מנכ"לית שטראוס מים

נשואה + 2 מקיסריה | תחביבים: רכיבה על אופניים

עבודה היברידית פוסט קורונה

הקורונה והסביבה העסקית גרמו לנו להמציא את דפוסי העבודה מחדש. בחלק מהצוותים עברו לעבודה היברידית: שלושה ימים במשרד ויומיים עבודה מהבית. פשוט החלטנו וסמכנו על העובדים שיעמדו במשימות ויבצעו את המטלות. למעשה, עברנו ממעקב על שעות למילוי מטלות ומשימות בזמן. אימצנו כלי עבודה חדשים - שימוש בכלים כמו JIRA, עבודה בסביבת AGILE ולא חשוב איפה אתה נמצא, חייבים לבצע את המשימה. היום, שנה לאחר מכן, נראה שזה עובד ויש תוצאות גם לחברה וגם הצוותים מרוצים. האתגר הכי גדול בעבודה מהבית זה החיבוריות, הובלת חדשנות ותקשורת בין־אישית ומפגשים בלתי אמצעיים. במקום הזה נכנס היתרון הענק של חברת 'שטראוס מים', כחברה מוכוונת תקשורת ואנשים. צוות משאבי אנוש בנו פלטפורמות תקשורת דיגיטליות שכל הזמן שומרות את כולם בקצב ובעניינים, ומהצד השני האחריות האישית לביצוע משימות מוטלת על הצוותים. החיבוריות לחברה ולמטרות שלה מניעה ויוצרת מוטיבציות גבוהות להצלחה. הדבר הכי מעניין שקרה לאחרונה הוא שעובדים מגיעים למשרדים בכל ימות השבוע, מתוך הבנה שעבודה בצוות ובשיתוף פעולה גורם לדברים לקרות ומהר.

הון אנושי

אנחנו בארגון מאמינים שאנשים באים לעבוד בחברה שמתגמלת אותם ונותנת להם תנאים טובים, אבל לא פחות חשוב מכך, חברה שמעניקה להם משמעות ואופק פיתוח אישי. אנו מייצרים אפיקי קידום עבור העובדים והעובדות שלנו; עברנו לתפיסה של בניית צוותים עם פוטנציאל גבוה ואנחנו מכשירים אותם לתפקידים חדשים, כמו ביג דאטה, מסחר אונליין, דיגיטל, חדשנות ואנליטיקה מתקדמת. אנחנו בין החברות האטרקטיביות בישראל שגם מייצרת מוצר פיזי, ברי מים דיגיטליים, וגם עובדת בשיטת ה-D2C (ישיר לצרכן) ובשימוש בכלים הכי מתקדמים בדיגיטל ובמכירה ישירה. רווחה ותגמול הם חלק משמעותי מאוד, אבל אנשים נשארים במקום עבודה כי הוא נותן להם משמעות לעשייה שלהם, חיבור חזק לייעוד בלתת לכמה שיותר אנשים בעולם מי שתייה איכותיים ועם זאת לחסוך הרבה מאוד בקבוקי פלסטיק ולעשות טוב לסביבה. בנוסף אנחנו מייצרים לצוותים מקום שבו הם מרגישים שהם יכולים ללמוד ולהתפתח, ואת כל זה אנחנו מציעים בשטראוס מים ואנחנו עובדים בזה 24/7.

המלצה

הספר: No Rules Rules Netflix and the Culture of Reinvention מאת ארין מאייר וריד הסטינגס, ספר שמציג את הדרך המדהימה לשינויים שעוברת התעשייה ואיך מובילים אותה. נכון, נטפליקס חווה אתגרים לאחרונה, וזה מה שעוד יותר מעצים, שלא לעולם חוסן ואסור להירדם בשמירה.