שיתוף פרויקט
בשיתוף:

"עבודה היברידית כאן כדי להישאר"

שיתוף

אושר טובול / צילום: מיטב טרייד אושר טובול / צילום: מיטב טרייד

אושר טובול

מנכ"ל מיטב טרייד

נשוי + 3 מיבנה | תחביבים: ספורט, סרטים ובילויים משפחתיים

עבודה היברידית פוסט קורונה

מיטב טרייד חוותה צמיחה משמעותית במהלך תקופת הקורונה. מחזורי המסחר בבורסות עלו והאתגר היה להתאים את מערכי המסחר, השירות והתפעול לביקוש העצום שנוצר לפתיחת חשבונות מסחר. לצד מהלכים אלו נדרשנו לאתגר העבודה מרחוק. עבודה היברידית כאן כדי להישאר; אנחנו במיטב טרייד הובלנו את התהליך, כשהמשימה היא ניהול העובדים בתצורה היברידית תוך שימור עבודת הצוות וחיבור למקום העבודה. כך למשל, במיטב טרייד ישנן מחלקות, כמו חדר מסחר ושירות לקוחות, שבהן שיתוף הפעולה הוא קריטי ואינטנסיבי, ולכן חשוב שאנשי המחלקות הללו יהיו יותר במשרד. לעומת זאת, ישנן מחלקות אחרות, כגון תפעול ובק אופיס, שבהן העבודה פרסונלית יותר, ולכן הגמישות במקרים אלה יכולה להיות גם גדולה יותר.

הון אנושי

ההון האנושי הוא זה שמעיד בסופו של דבר על איכות החברה. כדי להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, אנחנו מאמינים בגיוס האנשים הטובים ביותר בכל תחום, ואנחנו מקפידים על כך. אנחנו לא מתפשרים בהתאמה ובאיכות של העובדים, גם בתקופות שבהן יש קושי לגייס. לכן, בדיוק כמו בתקופות של גאות ושפל בשוק ההון, אנחנו מתאזרים בסבלנות, מוצאים פתרונות יצירתיים ומבצעים התאמות נקודתיות, לצד זאת ממשיכים ב'אני מאמין' של גיוס הון אנושי איכותי. לשמחתי, אנחנו מצליחים לשמר מערכת יחסים קרובה וחמה עם העובדים, וזאת לצד דרישה לא מתפשרת למצוינות.

פרגון

מודל ההשראה שלי הוא סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט, אשר הוביל שינוי משמעותי בארגון, מחברה במשבר לאחת מהחברות בעלות שווי השוק הגדול בעולם. סאטיה סבר כי תפקיד המנהל הוא לעורר השראה ולהעצים את העובדים, והוא ביסס את התרבות הארגונית על ערכים של הוגנות, כבוד ותחושת ביטחון. לגישתו, מנהל הוא מנהיג עסקי ותפקידו לעורר השראה, להעצים את העובדים ולהביא למיצוי הפוטנציאל שלהם - כך יופק רווח לחברה, לבעלי המניות ולקהילה. ניהול אמפתי הוא שיביא לתפוקות וכן לתוצאות עסקיות.