שיתוף פרויקט
בשיתוף:

"DNA של קבוצה מנצחת"

שיתוף

תומר כהן / צילום: דנה תמרי תומר כהן / צילום: דנה תמרי

תומר כהן

מנכ"ל BUYME

נשוי + 2 מרמת גן

ארגון בתקופת שינויים

עם התפרצות המגפה ובמהלך השנתיים שהיא הייתה דומיננטית בחיי כולנו, נקטנו בשני
מהלכים אסטרטגיים במקביל: הראשון, התאמת המוצר והמותג של BUYME למצבו החדש של השוק - הן בסגמנט לקוחות ה-B2B, שמונים עשרת אלפים חברות וארגונים הבוחרים בפלטפורמה כדי להעניק מתנות ליותר ממיליון עובדים בשנה; והן בסגמנט לקוחות ה-B2C שבו ביצענו תהליך מיתוגי עמוק שנועד להמחיש את ה'כיף' שיש בלקבל מתנה דרך BUYME. התהליך השני כלל בחינה אסטרטגית של הצעת הערך המוסף שלנו. במסגרת זו, יצאנו למהלך יסודי וארוך טווח שמטרתו הגדלת הצעות הערך שאנחנו מעניקים ללקוחותינו. עשינו זאת בראש ובראשונה דרך גיוס נרחב של בתי עסק נוספים שאפשר לממש בהם מתנות של BUYME וכן דרך השקעה בפיתוח טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת מימוש און ליין של גיפטקארדים. זאת ועוד, פעלנו למימוש אסטרטגיית מיזוגים ורכישות, במסגרתה רכשנו סטארטאפים והנגשנו את הפתרון שלהם ללקוחות העסקיים שלנו.

הון אנושי

הנכס הגדול ביותר של BUYME הוא האנשים שעובדים בה. נקודת המוצא שלנו היא שעובדים צריכים להיות מאושרים מהעשייה המקצועית במקום העבודה ולהתפתח באופן תמידי. כחברה טכנולוגית הפועלת בשוק הישראלי, ברור לנו שבכל רגע נתון, כמעט כל עובד אצלנו יכול לקבל הצעת עבודה מחברה אחרת ולכן אנחנו לא מתפשרים על השקעה רבה ככל שניתן באושר של העובדים, בפיתוח צוותים כיחידות עצמאיות וביצירת DNA של קבוצה מנצחת. מאפיינים אלו הופכים את הגיוס אצלנו לקל יותר ומייצרים ותק ממוצע גבוה בהרבה ממה שקיים בשוק הישראלי. בנוסף, יש לחברה יתרון מובהק לעומת חברות טכנולוגיה אחרות: המוצר הטכנולוגי שלנו, שמהותו עשיית טוב, חיבור בין אנשים, וחיבור בין מעסיקים לעובדים שלהם. במילים אחרות, מוצר שמייצר חיוכים ורגעי אושר, שהופכים את יום העבודה אצלנו מ'עוד' יום עבודה לשליחות שבחובה סיפוק גדול.

המלצה

'Trillion Dollar Coach' הוא ספר מרתק המגולל את סיפורו של ביל קמפבל, שהיה היועץ של המנכ"לים המצליחים ביותר בעשורים האחרונים, ביניהם ג'ף בזוס, אריק שמידט, סטיב ג'ובס ועוד. הספר מסביר את הכוח שבהנהגה (ולא רק בניהול), את החשיבות של צוותי עבודה בכל חברה ובכל גודל, ואת העוצמה בלהשתמש בחוכמה של אחרים כדי לקבל החלטות יעילות וחכמות יותר.