שיתוף פרויקט
בשיתוף:

פועלים על פי ערך החדשנות

שיתוף

שגיב גרינשפן / צילום: אריק סולטן שגיב גרינשפן / צילום: אריק סולטן

שגיב גרינשפן

מנכ"ל Priority

נשוי + 3 מבית נקופה | תחביבים: מנגן וחבר בלהקת רוק של אנשי היי טק בכירים, אוהב סקי ולטייל ב'שביל ישראל' ודבוראי חובב

בתקופת שינויים

בשנה וחצי האחרונות רכשנו חמש חברות בסך כולל של מאות מיליוני שקלים. כל חברה הביאה איתה טכנולוגיה, לקוחות חדשים, DNA משלה, שיטות עבודה חדשות וחשוב מכול - הון אנושי. מיזוג החברות הביא איתו שינויים ארגוניים רבים ובעיקר דרש מאיתנו לפעול לפי ערך החדשנות, והשפיע על כל הממדים בארגון, החל משיווק, דרך מכירות, ניהול מוצר, טכנולוגיה, שירות לקוחות ועד לגיוס ולניהול משאבי האנוש. חברי ההנהלה ואני נדרשנו 'להימתח' ולעשות הרבה יותר ממה שעשינו בעבר, עם ארגון שהכפיל את גודלו בעידן לא צפוי של קורונה ופוסט־קורונה. תוך כדי המשכנו לחוות גידול אורגני מואץ ונדרשנו להמשיך ולשפר את השירות, להטמיע טכנולוגיות חדשות ולהביא ערך ללקוחותינו. כדי לאפשר צמיחה, ייעול תהליכים והפריה הדדית, החלטנו להשקיע בשיפור התשתיות הארגוניות, כגון משרדים חדשים וגדולים יותר שבהם יעבדו רוב עובדי החברה בישראל בחלל אחד, וכן פלטפורמת IT חדשה, שמאפשרת תקשורת ושיתוף ידע בין כלל הצוותים.

הון אנושי

כמי שהכפילה את כוח האדם שלה בשנתיים האחרונות, אנחנו בחברה מגייסים באופן מתמיד ולא מתפשרים על איכות העובדים. כמובן שבתקופה האחרונה קשה יותר לגייס עובדים חדשים מבעבר, ובכל זאת אני גאה לומר שמספר העובדים שעזבו אותנו לא גדל משמעותית. אנחנו משקיעים זמן, כסף ואנרגיה רבים בפיתוח עובדים בכלל ובפיתוח מנהלים בפרט. בשנה האחרונה, העברנו מספר רב של קורסים והשתלמויות שפיתחנו והתאמנו לצרכים שלנו, ובהם השתתפו עובדים רבים מכל הדרגים. הקורסים התמקדו בניהול עובדים בתנאים משתנים, ניהול ממשקים בתוך הארגון, שיפור חוויית הלקוח והשתלמויות בנושאים טכנולוגיים. בעיניי, כמות טעמי הגלידה היא לא מה שייצר מחויבות בקרב העובדים. התפקיד שלנו כמנהלים, ובמיוחד שלי כמנכ"ל, הוא לייצר סביבה שמאתגרת כל אחד מעובדי החברה, שגורמת לכל עובד להרגיש משמעותי, ושמספקת הזדמנויות להתפתחות מקצועית ואישית.

המלצה

בספר 'אין מקום לחלומות קטנים' שכתב שמעון פרס זכרונו לברכה, הוא מפרט כיצד לאורך כל הקריירה שלו, קריירה המקבילה להתפתחותה של המדינה, הוא לרגע לא הפסיק לחלום ולהוציא לפועל את חלומותיו. בעיניי, שמעון פרס הוא השראה לכל מנהל.ת, יזם.ית ונער.ה סקרנים.