שיתוף פרויקט
בשיתוף:

הגוגל של שוק הטקסטיל

שיתוף

רונן סמואל / צילום: כפיר זיו רונן סמואל / צילום: כפיר זיו

רונן סמואל

מנכ"ל קורנית דיגיטל

נשוי + 2 מכפר שמריהו | תחביבים: אימוני כושר, תיפוף וטיפוס הרים

חדשנות

באופן כללי ובייחוד בתקופת הקורונה, הרגלי הצריכה השתנו בכל העולם וחידדו את יכולות הצרכן להגדיר בעצמו מה הוא רוצה, בעת שהיצרן צריך לספק לכך מענה מהיר. כמו כן, התעצמו הקשיים בשרשראות האספקה, והמודעות לתנאי ייצור המתחשבים בסביבה ירוקה עלתה, מהלכים המעודדים את הצורך באופן ייצור חדשני. באמצעות חדשנות טכנולוגית-דיגיטלית פורצת דרך ומודל עסקי לייצור מקומי לפי דרישה, המבוסס
על טביעת רגל אקולוגית נמוכה, מספקת קורנית דיגיטל אלטרנטיבה לטכנולוגיות מיושנות, אנלוגיות ומזהמות, ומאפשרת כניסה לשווקים חדשים. לפני כשנה השיקה החברה את טכנולוגיית MAX, המאפשרת הדפסה על בדים באיכות הגבוהה ביותר ובמודל עלות-תועלת אופטימאלי. כמו כן פיתחה קורנית לאחרונה פתרון להדפסה על בדי פוליאסטר - שוק שנתון זמן רב להגבלות של חדשנות עיצובית. הטכנולוגיה מאפשרת הדפסה באיכות גבוהה ובצבעוניות עשירה, בשונה מגווני השחור והאפור הנהוגים היום. אנחנו רואים את עצמנו כ'גוגל של שוק הטקסטיל', וכפורצי דרך בתחום זה. יש לנו את היכולת לחבר את עולם האופנה והטקסטיל המיושן עם העולמות הדיגיטליים. מודל זה פותח הזדמנויות חדשות לחברות ויוצרי תוכן בתחום, תוך הקפדה על ייצור עם השפעה סביבתית מועטה.

הון אנושי

ההזדמנות העסקית שעומדת בפני קורנית דיגיטל עצומה. החברה ממוקדת בהבאת חדשנות ובהרחבת פעילויות ה-Go to Market, והיא הציבה לעצמה יעד של מיליארד דולר הכנסות ב-2026. כדי לאפשר זאת, גדלה מצבת העובדים בשלוש השנים האחרונות באופן משמעותי, בשיעור צמיחה שנתי של 61%, תוך דגש על בניית יכולות
חדשות, השקעה במקצוענות, פיתוח ההון האנושי וחיזוק יכולות קיימות.

המלצה

הפודקאסט 'How I Build This' של גיא רז עוסק בסיפורי הצלחה של יוזמות ועסקים ומציג את הדילמות העסקיות והאישיות של היזמים. הדרך לפסגה מלווה באתגרים ודילמות, לכן חשוב מאוד להאמין בחזון ולהישאר אופטימי לכל אורך הדרך ולעטוף את
עצמך באנשים טובים שאתה סומך עליהם וכיף לך לעבוד איתם.