שיתוף פרויקט
בשיתוף:

אכפתיות ופתיחות הן התמצית למנהיגות איכותית

שיתוף

רוית קלוד / צילום: סיון פרג' רוית קלוד / צילום: סיון פרג'

רוית קלוד

מנכ"לית מרס ריגלי ישראל

נשואה + 2 מהוד השרון | תחביבים: רכיבה על סוסים

חדשנות

חברת מרס משקיעה מאות מיליוני דולרים בשנה בנושא החדשנות והקיימות, ומקדמת בין היתר שימוש בטכנולוגיות חדשניות כדי לבסס כלכלה מעגלית, שבה 100% מחומרי האריזה לעולם לא יהפכו לפסולת, אלא ימוחזרו ויעשה בהם שימוש חוזר או קומפוסט. חזון מרס הוא שעד 2025 יופחת השימוש בפלסטיק בתול בייצור האריזות ב-25% וישולב בהן 30% תוכן ממוחזר. החברה הפסיקה את השימוש באריזות מיותרות, הסירה מהאריזות חומרים קשים למחזור (כמו PVC) והיא משתמשת בחומרי גלם ממוחזרים בכל אפשרות. בימים אלו כמחצית מהאריזות של מרס עוברות עיצוב מחדש כדי להתאים לסטנדרטים החדשים, והיעד לבסוף הוא להגיע לעיצוב מחדש של יותר מ-12 אלף סוגי אריזות שמהווים את הפורטפוליו המגוון של החברה. בישראל, אנחנו משיקים חדשנות רלוונטית בקטגוריות של פרימיום והצרכן הישראלי בוחר במוצרים שלנו פעם אחר פעם.

הון אנושי

התרבות הארגונית של מרס היא קרקע פורייה להעצמת כל אחת ואחד מהעובדים שלנו (שנקראים במרס עמיתים, בגלל התפיסה שלכל אחד תרומה משמעותית לתוצאות העסקיות של החברה), החל מהשקעה בתוכנית פיתוח אישית, בניית מסלולי קריירה וסביבה מאפשרת גיוון והכללה, שבה כל אחת ואחד יכולים להביא את עצמם לידי ביטוי באופן מיטבי. גם אנחנו חווים את האתגר העכשווי שבגיוס עובדים בישראל, אבל אנחנו לא מתפשרים על הטאלנטים שאנחנו מגייסים, ואנו מתמקדים בהזדמנות להכיר את המועמדים מעבר לריאיון או למבחני המיון, ברמה המקצועית ויותר מכך ברמת ההתאמה לתרבות הארגונית.

פרגון

שולמית וייס, סגנית נשיא בכירה באינטל העולמית, מונתה לאחרונה למנכ"לית משותפת של ארגון ההנדסה הגלובלי באינטל ולסגנית נשיא בכירה. לא רק שהיא חלק מההנהלה הגלובלית של ארגון מורכב בתחום תחרותי מאוד, היא גם הובילה את הארגון להצלחה עסקית יוצאת דופן בתקופה של שינויים וחוסר יציבות. ההגדרה שלה כ'מנהיגה עם נשמה' מדברת אליי מאוד ואין לי ספק שהחיבור שלה לאנשים היה חלק משמעותי ביכולת להוביל מהפכה שכזו. בספר שהיא כתבה על הגישה שלה לניהול, היא מתחילה בתפיסתה
לכבד כל אדם בכל תפקיד, להיות אכפתית ופתוחה כלפי עמיתיה ולחתור למצוינות מבלי לוותר על האנושיות. זו בעיניי התמצית של מנהיגות איכותית.