שיתוף פרויקט
בשיתוף:

תפוקה היא שם המשחק

שיתוף

רוי ארליך / צילום: אריק סולטן רוי ארליך / צילום: אריק סולטן

רוי ארליך

מייסד שותף ומנכ"ל אנזו סקיוריטי

נשוי מתל אביב | תחביבים: רכיבה על אופנועי שטח

עבודה היברידית פוסט קורונה

חלק גדול מהתרבות הארגונית ב'אנזו' מושתתת על הקשרים האישיים שנרקמים בין העובדים ומחזקים את תחושת השייכות שלהם לחברה, למוצר ולחזון שלנו. אנו משקיעים בסביבת העבודה מתוך ראיית המשרד חלק אינטגרלי בחיזוק קשרים אלה. עם זאת אנחנו מאמינים מאוד בגישה מאוזנת שמתחשבת במציאות המשתנה ובצרכים של העובדים, ולכן יש גמישות בעבודה מהבית. בנוסף, אנחנו מעודדים את העובדים שלנו לשמר איזון ראוי בין חייהם האישיים למקום העבודה ושואפים לתת להם את הכלים להתפתחות מקצועית ואישית. תפוקה היא שם המשחק, ולכן אנחנו מאפשרים גמישות מתוך הבנה ואמונה שעובד טוב הוא עובד שמוצא זמן לתחביבים, למשפחה ולחברים מחוץ לעבודה לצד מסירות מקצועית. חשוב לנו שהעובדים שלנו יראו באנזו מקום לטווח ארוך, שבו הם יכולים לגדול מקצועית ואישית.

הון אנושי

ההון האנושי שלנו הוא התשתית החשובה ביותר לקיום החברה. אנחנו משקיעים במגוון תוכניות שיעשירו ויקנו ערך לעובדים שלנו - בעבודה ומחוצה לה. בפן המקצועי, אנחנו מאמינים בשקיפות ובמתן פידבק שוטף לעובדים, בשיחות חציוניות עם המנהל הישיר, שבו סוקרים הישגים ומתכננים יחד תוכנית התקדמות מקצועית ואישית. צוות ה-HR מקפיד לקיים שיחות אישיות עם העובדים כדי לאפשר להם מקום מוגן לשיח אישי או מקצועי. לצד זאת, הגיבוש שלנו כחברה משמעותי עבורנו להעמקה ולשיפור התרבות הארגונית של החברה, ולכן אנחנו מקיימים ערב גיבוש צוותי אחת לרבעון וכן מפגש חברה בן יומיים, שבמהלכו נחשפים העובדים לתכני העשרה מקצועיים וכמובן משתתפים בפעילויות גיבוש. עוד חשוב לנו להיות בקשב לתחומי העניין של העובדים שלנו ולתחביבים המגוונים שלהם, וכך אנו מייצרים חוויות משותפות ופעילויות, כמו ערב באולינג, גיימינג, קבוצת כדורגל ועוד. כדי לתת מענה לעובדים בשלבים שונים בחייהם,
אנחנו מארגנים גם פעילויות ייעודיות להורים עם ילדיהם.

המלצה

בפודקאסט של גיא רז 'איך בניתי את זה' נכנס רז לעובי הקורה של עולם היזמות ומשתף את המאזינים בסיפור האישי והאמיתי מעבר לעולם העסקי. לכל אחד יש סיפור, והסיפור הזה הוא חלק מהמארג שבונה את החברה - וחשוב לספר אותו.